Nou ja zeg...wat is dat nou voor een reactie!!!! Eten geven als ze huilen...gek he....dat tegenwoordig zoveel kinderen te dik zijn...als ze huilen moeten ze gelijk wat krijgen Kan me voorstellen dat je het je wel aantrekt, maar dat hoef je echt niet te doen hoor! Wat een mens zeg....daar ben je klaar mee met zo'n buurvrouw!!! Dikke knuffel!!!!
Dat ziet er inderdaad niet zo best uit...goed dat je niet tot maandag gewacht heb!!!! Dus dat wordt niet zwemmen denk ik Hopelijk slaat de kuur snel aan!!!!
Zo, hier ligt er eentje lekker op bed. Vandaag is ze weer goed in haar hummetje voor het eerst deze week, dus dat is wel genieten. Als ze straks wakker is, gaan we gezellig naar opa en oma, want schoonzusje is jarig. Daar blijven we dan tot Arinde het vanavond zat is. Verder zijn ze beneden weer in de badkamer bezig, en het schiet flink op. Bijna alle tegels zitten erop. Ze gaan nu voegen en dan kan straks de douchestang en de badklapwand erop, en kunnen we na het weekend als het droog is eindelijk weer onder douche! Heerlijk na 2 maanden!!!!!
Fijn dat Arinde weer wat meer te genieten is. Geeft jezelf ook weer wat meer rust. Feli met je schoonzusje en veel plezier straks. Jeetje is het alweer 2 maanden! Wat zal jij blij zijn als je weer kan douchen.
Nee, kijk dan maar uit inderdaad! Gelukkig is het winter en is de kans op besmetting niet zo groot, omdat je nu lekker lange mouwen draagt!
Ja, begin oktober is mannetje begonnen met slopen en in de herfstvakantie is de douche eruit gegaan. Heb niet de klachtenbrief helemaal afgemaakt, want we wachtten nog op een telefoontje. Die kregen we net en daar werden we niet vrolijker van. Dus nu is de brief nog langer geworden (bijna 2 kantjes) en kan die echt de deur uit. We sturen de brief ook gelijk naar de consumentenbond, kijken of die er nog wat mee kunnen. We hebben het nu echt even helemaal gehad met ze:x
We waren 2 weken geleden geweest om een regeling te treffen, maar toen was de vestigingsmanager net ontslagen. We zouden de week erna teruggebeld worden door de nieuwe manager, maar daar hadden we gister nog niks van gehoord. Dus mannetje gister gebeld en nu werd er vanochtend gebeld door een verkoper. Die deelde even mee dat de nieuwe manager niet met ons op zoek wilde gaan naar een oplossing:x Dat is toch echt te gek?!?!!?!
jeetje zeg, wat een vervelende, vreemde buurvrouw zeg! jij bent geen slechte moeder meis! echt niet! zij moet niet zo zeuren!
jemig, heb hier een huilend kind.. esmée heeft nog geen uurtje geslapen en staat continu bij me te huilen. wil niks, alleen maar huilen, huilen, huilen.. iemand tips?
Dat was hier gister met Arinde precies hetzelfde. Later bleek dat ze last had van haar buik, want nadat ze ontlasting gehad had was het over. Weet niet of dat het kan zijn? Anders heb ik ook geen tips...
wat een achtelijk wijf!!! ik zou rotte eieren tegen haar raam gooien!! wat een debiel! alsof een kind altijd moet eten als hij huilt. belachelijk. kan me voorstellen dat je van kwaadheid staat te trillen, want dat heb ik nu ook!! oke ik heb nu reacties gelezen van anderen...mijne was een beetje heftig!! maar je bent geen slechte moeder hoor, absoluut niet. ik denk dat als ze naast mij had gewoont, dat ze na 1 maand was verhuist!! hahaha justin huilde zoveel 'snachts en nu weer helaas. Maar ja, onze buren heb ik nog niet gehoord gelukkig!
jeetje~!~~ ik schijn vroeger ook zoiets gehad te hebben als baby zijnde en dat wilde ook maar niet dicht gaan. Sterkte voor je mannetje. Hopelijk slaat de ab kuur snel aan. is het een zalf?
eh regelmatig last van hiero de laatste tijd, maar dat is echt aandacht vragen. doet hij ook op het kdv. maar tips...eh...negeren...buikkrampjes (zoals linnielin al zei)...boekje lezen op schoot (werkt hier meestal wel) en dus afleiden...buiten in de sneeuw spelen??
Nou ja zeg! Zo denken ze er zich ook makkelijk van af te kunnen maken.:x Kan je idd nog mooi even meenemen in de brief die jullie gaan schrijven.