Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Moeilijk.

Stukje gaan wandelen, muziekje opzetten zodat ze zich even op wat anders kan concentreren?

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de brief nu net helemaal afgemaakt, de enveloppen geschreven..dus die gaat vandaag nog op de bus. Naar de winkel zelf, het hoofdkantoor en de consumentenbond. Dus daar moeten we wel antwoord op krijgen;)

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar!

10
    2

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die rotte eieren had ik dan idd niet gedaan want wil me niet verlagen tot dat mens haar niveau.;)

Vervelend dat Justin weer zo huilerig is 's nachts.
    Zit hij soms in een sprongetje?;)
    Dan zul jij ook niet zulke goede nachten hebben, knuf voor jou.

O ja maar goed dat je net voor de sneeuwval je motorrijbewijs hebt gehaald want dat was anders nu geen doen.:D

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Gelukkig niet want als ik er al naar wijs staan de tranen in zijn ogen.
    Hij heeft capsules gekregen dus hoeft hij ook geen vies drankje in te nemen. Daar is hij erg mee in zijn nopjes.:p

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En frankeren met kerstzegels dan kost het je het minste.;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kreeg net een mailtje dat Maarit op 17 januari voor het eerst naar zwemles mag.:D
    Komt alleen wel een beetje rottig uit van die dag ben ik de hort op om Susanne Nederlands kampioen te zien worden met twirlen dus ik ben er niet.
    Sven moet om 9 uur zwemmen tot 10 uur en dan is Niels om 10.30 weer terug en heeft hij een kwartier om weer terug naar het zwembad te gaan. Beetje erg krap in tijd allemaal.
    Karsten gaat logeren want Niels moet met Maarit mee het water in.
    Het is alleen een kennismaking dus echt gezwommen wordt er niet.

Haar eerste zwemles is op 22 januari en dan ben ik er ook niet want dan heb ik cursus.8)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En ik ga nog wat leuks doen.
    Mijn moeder kan 2 gratis kaartjes krijgen met de ooievaarspas voor de musical Mama Mia dus daar gaan we met z'n 2en naar toe op 30 december.:)

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk vindt inderdaad. Gelukkig is Niels een vader die best veel met zijn kinderen onderneemt, dus is ze in goede handen als hij mee gaat;)

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk joh! Lekker een avondje er tussen uit.
    Ga je met je moeder of met Niels?

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, heb gelijk even de zorg- en kinderopvangtoeslagen gewijzigd voor het nieuwe jaar, want de voorlopige berekeningen die ik kreeg van de week daar klopte de salarissen van geen kanten. Heb geen zin om volgend jaar alles terug te moeten betalen, dus dat is alvast geregeld.

Nu ga ik me snel klaar maken zodat we straks weg kunnen.

Tot maandag denk ik weer!

Fijn weekend allemaal!!!!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is ook zo en maak ik me geen zorgen over maar was er zelf graag bijgeweest.
    Die kennismaking weet ik nog van Sven dat die niet zoveel voorstelt dus daar mis ik niets aan maar die eerste zwemles had ik toch graag bij willen zijn. En aan de andere kant er komen nog zoveel zwemlessen.;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Met mijn moeder want van haar is de ooievaarspas en daar moet ze zich mee legitimeren.:)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Had ik ook al een paar weken geleden geregeld.
    De salarissen wat opgehoogd en ook de tarieven aangepast die de BSO en KDV in het nieuwe jaar hanteren.
    Ik krijg ook liever wat terug dan dat ik bij moet betalen.

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Ik denk dat ik vooral het erg vind dat ik mijzelf niet kan verdedigen, want ik heb het gevoel dat ik dat moet doen. Haar moet vertellen waarom Marin huilt en dat ik best een goede moeder ben:D Maar die kans kreeg ik niet.
    En verder wilde ik nog zoveel tegen haar zeggen, maar misschien is het ook wel beter dat ik die kans niet kreeg want dat waren vast geen vriendelijke opmerkingen die ik zou plaatsen dan.
    Heb besloten dat ik haar maar totaal ga negeren en ze bekijkt het maar. En Ling, het liefst zou ik ook haar hele huis en haar auto en haar rottuin en weet ik weel wat willen bekogelen met alles wat ik maar in mijn handen krijg, maar inderdaad laat ik me maar niet verlagen tot haar niveau.
    (alhoewel het wel enorm zou opluchten:p)

Senn, auw dat ziet er niet leuk uit bij Sven. Hopelijk slaat de AB kuur goed aan.
    Lastig met de zwemtijden van de kids! Kan Niels dan niet beter in het zwembad blijven?
    Leuk zeg naar de musical. Alvast veel plezier.

Linnielin, veel plezier op de verjaardag. En wat fijn dat jullie volgende week eindelijk weer kunnen douchen!
    Ik hoop voor je dat ze iets met de klachtenbrief (luchtte het ook op?) gaan doen! Belachelijk dat de nieuwe manager niet naar een oplossing wil zoeken:x

KK geen tip voor je! Sorry. Ik heb het ook wel eens gehad met Marin en ik wist het ook niet toen, veel afleiden met leuke dingen hielp toen.
    (of eten geven;))

Manlief is met Marin op zoek naar een slee en gaat dan nog even bij zijn ouders langs. Teun ligt lekker te slapen met een volle buik, dus ik kruip ook even op de bank. Ben best moe!

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Oja, Teun heeft mijn dag helemaal weer goed gemaakt door voor het eerst echt te schaterlachen naar mij. Heerlijk vrolijk manneke is het! * TROTS*

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En aan de andere kant waarom zou je aan haar verantwoording afleggen.;) Misschien makkelijk gezegd van mij omdat ik er zelf niet inzit natuurlijk.;)
    Ik denk dat negeren idd het beste is ook voor jezelf.
    En vooral je hart luchten bij manlief, dat helpt mij altijd als ik met dingen zit.:) Maar dat doe je ook vast wel.;)

En dat je moe bent is logisch, malen en niet goed kunnen slapen kost een hoop energie.:(

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goed zeg van hem!
    Gelukkig toch nog een kroontje op de dag.:)

19. denk dat ze gewoon erg moe was.. heeft ook nog niet weer geslapen, maar na een half uur was ze weer een beetje te genieten

20. leuk! is een hele gave musical!

Deel Deze Pagina