Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Gewoon de verstandigste zijn An!!!!! Hoe moeilijk misschien ook....

Ow, pfffff was effe bang dat ze je goedkeuring niet hadden :p. Van die oude circuleren er nog her en der een paar binnen de familie, om dienst te doen als afdekdoek enzo. :p

2. vervelend van maarit zeg!
    esmée hoest nou ook al een paar weken heel erg, sinds de kroepaanval al.. de pufjes gebruiken we eigenlijk elke avond nog! wat zal ik doen, morgen gewoon weer bellen?

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Weet niet om wie ik me op dit moment drukker moet maken, Joost of Rick???? Maar komt vast allemaal wel goed (met beiden), dus dankjewel. ;)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Krijgt ze alleen 's avonds nog pufjes? Misschien dat ze (tijdelijk) wat vaker op de dag moet puffen..... Joost krijgt iig een onderhoudsdosis voor de rest van de winter (maar het afbouwen lukt dus volgens mij niet ;)).... Als ze trouwens vaker op de dag puft heb ik natuurlijk niks gezegd.........maar ik zou wel effe de HA bellen.....;)

5. ff over de sneeuw: esmée vind het prachtig.. het kan haar niet hard genoeg gaan als ze op de slee zit.. dan giert ze het uit van het lachen.. ook stapt ze lekker in de sneeuw rond.. heerlijk!
    ze was vanmorgen gewoon boos dat we weer naar binnen gingen.. :D
    toen de eerste sneeuw viel, heeft ze zo een half uur gezeten:

View attachment 38644

6. hmm.. er is niemand meer?

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Joost heeft vandaag ook heel aandachtig met de duim in de mond voor het raam staan kijken wat grote broer nou toch allemaal buiten aan 't doen was. :D
    Ik vind het jammer dat Joost nog niet loopt, nu er zo'n hoeveelheid sneeuw lag............en voor het 3e jaar op rij dat er nu sneeuw ligt hebben wij nog steeds geen slee *zucht* :x:x;)

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Jawel, ikke ;)

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Verstandig is mn tweede naam UHUM haha

:p dan had je ze moeten ruilen :p Zonde.. eeeuwig zonde, zulke mooie gordijnen.. t was vast antiek!

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Ow, is Rick ook ziek? (was nog niet tot hier doorgedrongen :p) wat heeft ie?

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Zo zagen ze er wel uit en zo voelden ze ook aan. :x

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Lieve foto!! Leuk dat ze het zo mooi vind, noof ook, zolang ze binnen kan kijken ;) Staat continu voor het raam, en zegt zelfs Neew :D Maar dr in, das te griezelig ;)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hoest eigenlijk al een paar weken, maar dan voornamelijk 's nachts of als ie zich heel druk maakte. Vandaag heeft hij echter niks anders gedaan dan gehoest ;):(.... Morgen dus maar even mee naar de HA ;)

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D zodra je dr een ziet, kopen dus!

Hij staat ook lief te kijken :D

hier dooit het nu...

15. ladies, ik ga ervandoor.. nog ff op de bank tv kijken, daarna rond kwart over tien maureen de laatste fles geven en dan hopelijk slapen!

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Lol, ze bleven dus staan, zonder dat je dr wat aan hoefde te doen? :D :D

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Heb Pat vandaag zelfs op het werk gebeld of ze ze niet meer bij de BB hadden........stonden ze daar vorige week nog voor in de hal, vandaag stond er helemaal niks meer ;).

Hij had grote lol, de hond was namelijk ook buiten en steeds naar de sneeuw aan 't happen die Rick omhoog gooide. :D

Het dooit hier ook hoor....

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Och jee, ook al (dacht dat je met joost naar de huisarts ging ;) blond van nature)

Ze hebben het wel te pakken..

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Doei doei! Hopelijk een goeie nacht voor je/jullie!

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Fijne avond! En hopelijk een goede nacht!

Share This Page