fijn dat het gezellig was. Ja bah, wat stink je dan he, hadden wij ook na het gourmetten. Wij hebben eerste kerstdag gegourmet. Was lekker en ivy heeft zowaar ook wat kleine dingetjes weg gekregen. Tweede kerstdag moest ik werken dus dat voelde helemaal niet meer als kerst eigenlijk
wat bij Ivy altijd goed werkte is 2 of 3 druppeltjes olijfolie door de fles. die had er ook erg vaak last van
Met Ivy gaat het gelukkig een heel stuk beter. Nog wel erg verkouden en hoesten maar geen koorts meer. Alleen dr slapen is nog een beetje van slag. Ik zelf heb al een aantal dagen ontzettend pijn in mn nek net bij de schedelbasis zeg maar. Kom de dagen gewoon alleen maar door met flink wat ibuprofen, anders is eht niet uit te houden. Word ik niet vrolijk van zeg.
hadden we ook geprobeerd. hielp ook niet.. totdat ik gister 2 druppeltjes olijfolie door de voeding had gedaan en eindelijk had madam een dikke poepbroek!
zo, hier weer een goede nacht gehad gelukkig. gister was het gezellig met schoonpapa en schoonmama.. was heel leuk gelukkig! maureen heeft lekker geslapen en esmée lekker meegegeten.. maureen kreeg gister om kwart over 7 de fles, dus die sliep rond kwart over 8 op mijn buik en die wou ik rond kwart over 10 wakker maken voor de laatste fles, kreeg ik er maar 50cc in, dus gewoon maar op bed gelegd om te kijken hoelaat ze kwam, werden we om half 6 pas van haar wakker! sliep ze rond half 7 ongeveer weer! Heerlijk! Christian is ff wat aan het halen via marktplaats, en heeft Maureen lekker mee in de auto. Esmée ligt heerlijk te slapen, dus heb het rijk lekker voor mezelf!
*** Buddynieuws Ramoontje *** Joost is sinds 1e kerstdag 's avonds opgenomen in het ziekenhuis met een longontsteking! *** einde buddynieuws *** Senn is zelf niet thuis, dus dit had ze door gesmst naar mij.. Lieve Joost.. Word maar gauw weer beter mannetje! Dikke knuffel van Esmée...
Hoi meiden, En? Iedereen een goede kerst gehad??? Wij op zich wel, maar ik weet niet wat Mees heeft, maar volgens mij zit hij in een sprong ofzo. Ik hoop het maar, want dan is het tenminste tijdelijk. Pffffffff............ Het slapen is echt alweer 2 weken drama en het lijkt wel of het elke avond erger wordt. En tot overmaat van ramp wil hij nu sinds donderdag ook al niet meer overdag slapen??!!!! Snap er echt helemaal niets van, want die slaap heeft hij nog echt wel nodig. Overdag in bed leggen gaat op zich in 1e instantie wel goed. Dan gaat hij rustig liggen. Maar na een halfuur ofzo is hij weer helemaal wakker en is vervolgens gewoon 2 uur in zijn bed aan het keten (roepen, kletsen, spelen enz) en slaapt dus gewoon helemaal niet!!:x Gistermiddag hadden we de verjaardag van mijn opa. Dus wij met een Mees die al vanaf 06.00 uur wakker was om 15.30 naar mijn opa en oma. Dat werd dus drama. Als hij moe is, gaat hij echt piraten en zit overal aan wat niet mag en wordt steeds onrustiger. En tja, een overgrootopa en oma huis is natuurlijk al helemaal niet op kinderen berekend, dus manlief en ik hebben 3 uur lang politieagentje zitten spelen en geen seconde rustig kunnen zitten. Om 18.30 zijn we naar huis gegaan. Mees was echt helemaal bekaf. Ze wonen vlakbij ons dus we waren lopend en Mees viel eenmaal buiten bijna meteen in slaap. Maar ja, toen thuis..........wou meneer dus niet meer slapen. Huilen en tegenstribbelen! Uiteindelijk viel hij rond 20.00 uur alsnog in slaap om rond 21.30 huilend wakker te worden. Ontroostbaar was hij, zo sneu. Dus toch maar weer na een halfuur met hem op de arm lopen om hem rustig te krijgen bij ons in bed genomen en toen ging het redelijk (op tig x wakker worden van mij na door het gedraai en gestoot van Mees en door mijn eigen hoesten). En nu.... nu lijkt het weer zo te gaan als gisteren. Vanochtend zijn we met hem gaan lopen en een halfuur op de koffie geweest bij vrienden. In de kar terug viel hij in slaap en heeft 15 min. geslapen. Thuis heeft hij de boterham gehad en heb ik hem rond 13.30 naar bed gedaan maar ik hoor hem nu, bijna een uur later, weer kletsen en spelen en doen...............Zucht...... Vanmiddag komen mijn zwager en schoonzus met hun zoontje van 15 maanden dus ik hoop wel echt dat het vanavond en vannacht beter gaat dan gisteren. Zucht.............. Maar dat kan toch gewoon niet, dat hij nou al niet meer overdag zou moeten slapen????? Zo, einde ego bericht dames, moest het ff van me afschrijven hoor. Want vind het wel heel moeilijk nu zo ff de dagen als hij totaal niet slaapt en je dus eigenlijk de hele dag echt alleen maar met hem bezig bent en 0,0 voor jezelf kan doen. Hoop dat jullie kerst beter is gegaan!!! Ramoon, hoe is het met je jongens? En Senn, hoe is het met Karsten?
jeetje zeg Arme Joost!! En arme Ramoon!! Heel veel beterschap en sterkte!! Kom ik aan met mijn geklaag net
Jeetje, dat is geen leuk nieuws! Joost, gauw weer beter worden! Ramoontje heel veel sterkte! KK, wat fijn dat het zo goed gaat met je dametjes. Leuke foto's ook op je hyves! Mirrem, ik weet hoe je je voelt. Marin slaapt ook al een tijdje heel slecht. Wordt bijna elke nacht wakker om vervolgens niet meer te slapen. Meestal wordt ze rond 3.00 uur wakker en dan is het klaar met slapen. Gelukkig slaapt ze nog wel even tussen de middag, maar het is vermoeiend. Het goede nieuws is dat het nu al twee nachten weer redelijk gaat, dus er is hoop. Sterkte en ik hoop dat Mees snel weer beter slaapt! Kerst.... eerste kerstdag was leuk, maar 's avonds begon de ellende alweer met de schoonfamilie en dat duurde tot tweede kerstdag 's middags. Ik zal jullie de details besparen, maar ik kan jullie wel vertellen dat ik echt hartstikke kierewiet word van mijn schoonfamilie. Verder niet bijgelezen, ik moet eigenlijk nodig aan de poets!
vreselijk zeg van mees, kan me voorstellen dat je daar een beetje erg machteloos van wordt... maar esmée heeft een tijdje terug ook gehad dat ze overdag bijna niet wou slapen.. uiteindelijk na een weekje ging het weer goed.. ben benieuwd of dat bij mees ook zo is...
Getver meid, jij ook al gedoe met je schoonfamilie Pffff, soms is het echt wel balen he, dat je ze er op de koop toe bij krijgt . Al wel een beetje bekomen van het gezever van je buurvrouw? Dus jij hebt ook al zo'n slechte slaper? Moeilijk is dat he? Ik moet toch heel eerlijk bekennen dat dat wel iets is wat ik heel moeilijk vind aan het ouder zijn hoor . Snap ook gewoon niet dat het zoooooo lang duurt voordat hij eindelijk eens goed gaat slapen. Je zou het met bijna 1,5 toch wel een keer mogen gaan verwachten toch? Hoop dat Mees Marin achterna gaat en ook gauw weer beter gaat slapen!!! Maak je maar niet te sappel om je schoonfamilie en die stomme buurvrouw hoor!!! Ze zijn het gewoon niet waard! Heb je wel een beetje steun van je man mbt je schoonfamilie? Dikke knuffel voor jou!
Een week joh, dat heeft ze dus nog best lang volgehouden! Nou, afkloppen, maar ik geloof dat het nu eindelijk stil is dus misschien dat hij voor het eerst sinds donderdag toch een uurtje gaat slapen overdag. Hoop het wel, want anders zie ik de bui alweer hangen voor vanavond Hoe is het met jouw meiden KK? Alles goed?
Ach, wat lief! Krijg ik een knuffel terwijl jij hem harder nodig hebt! Met mijn schoonfamilie ben ik allang klaar, ze bekijken het maar. Vind het alleen rot voor mijn man, die voelt zich er wel rot door als zijn familie weer zo raar doet. Mijn buren zijn al een paar dagen weg, dus daar voel ik mijn nu ook wel relaxed onder, maar goed... als ik dat mens alleen al zie word ik zo pissig:x Ik begrijp jou wel. Als je kind zo slecht slaapt, dan kun je daar zo moedeloos van worden. Ik kan er vooral niet tegen dat ik niet weet wat er aan de hand is. Hoe vaak ik tegen Marin zeg: Meid, kun je maar gewoon mij vertellen wat er aan de hand is. Dan kun je ook iets doen! En ik kan ook heel slecht tegen weinig slaap, ik krijg er een kort lontje van Marin trouwens ook, dus reuzegezellig! Het is echt een fase, voordat je het weet slaapt Mees door tot 9 uur ofzo! Ook een dikke knuffel voor jou!
Heb best medelijden met jullie als ik dat zo lees.. Ben best blij dat beide dames hier doorslapen.. (sorry) Dus bij deze ook een dikke knuffel voor jullie beide! hoe slaapt teun nu veraatje? en hoe gaat het met hem? op hoeveel voedingen zit jij eigenlijk?
Teun slaapt goed. Soms (net of hij het aanvoelt) slaapt hij de nacht door en anders komt hij nog voor één voeding. Ik weet niet op hoeveel voedingen ik zit, er zit nog niet echt regelmaat in. Ik denk toch gauw op 7 a 8 voedingen. Meneer wordt altijd op zijn wenken bediend Het gaat echt goed met Teun. Het is een heerlijk ventje! Je hoeft toch geen sorry te zeggen. Gewoon van genieten! Jij hebt toch ook al genoeg ellende gehad? Dus wees blij dat ze nu lekker slapen! Hoeveel voedingen krijgt Maureen nu dan?
Da's lief, dank je!! Ja, ik heb dat ook heel vaak, dat ik denk, kon je me maar vertellen wat er is waardoor je niet kan slapen, maar helaas...... Dat machteloze ken ik ook heel goed. En ook manlief en ik zijn mensen die echt wel hun slaap nodig hebben, dus ook dat korte lontje komt hier helaas wel voor. Sneu voor je man idd dat hij er dan zo tussenstaat en zich dan eigenlijk schaamt voor hoe zijn familie doet. Gelukkig zijn de kerstdagen achter de rug en hebben jullie hopelijk even 'schoonfamilie'vrij En dus ook even ''burenvakantie' heerlijk!!! Wij zeiden ookal , als we de staatsloterij winnen, gaan we gelijk verhuizen
Hoi hoi ben ik ook weer eens.. Hier een leuke kerst gehad. Eerste kerstdag bij mijn ouders, tweede kerstdag kwamen mijn oma en schoonmoeder gezellig. Heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid beide dagen Indi heeft zich ook keurig gedragen. Bij mijn ouders heeft ze heerlijk mee gegourmet en heeft zelfs konijn gegeten... Het toetje was chocolade fondue wat ontzettend machtig is. Dus ik zei al tegen manlief dat ie dat echt niet aan Indi moest geven aangezien dat ontzettend vet is...Nou toch doen he :x De volgende ochtend toen ze wakker werd had ze dus ook een beetje gespuugd in bed. Gelukkig sliep ze wel gewoon door tot 9 uur ofzo En gister heeft ze heerlijk gegeten en is ze bijtijds naar bed gegaan (om half 8). Ze was doodop van alle indrukken. Kon ik 'smiddags al merken want toen had ze van 12 tot 16 geslapen. Ik ben er niet te lang want moet zo aan de studie. Indi ligt net op bed en als ze slaapt ben ik weer weg... Ga nu eens ff terug lezen!