Update Joost: Hij is van het infuus met vocht af. Zijn temp ik ook weer normaal maar zijn longen klinken nog niet goed. Gelukkig ook niet slechter maar het houdt nog niet over. Einde update
Ik ga eens kijken of ik wat kan eten. Ben met de kids in zoveel attracties geweest op de kermis dat ik er nog misselijk van ben. Tot straks nog even.
Hallo! Hoe is ie hier? Hier wel een oke kerst gehad, 1e, lekker ontbeten met Jeroen en Merette. Jeroen heeft s avonds ook mee gegeten, had een baby kalkoen en die was lekker! Was dus een geslaagde dag. 2e lekker uit eten geweest met mn ouders, en zusje plus vriend, was ook leuk, daarna bij mn ouders na geborreld. Van mn schoonouders geen teken van leven vernomen. Vind het wel sneu voor Byron, triest eigenlijk.. maar ja, wel lekker rustig. Vandaag naar ballorig geweest met Noof, was geslaagd. Jor is uit logeren, die komt morgen weer, dus ging niet mee Las vluchtig over Joost.. Balen zeg. Beterschap voor hem!!!
Kalkoen paste net in mijn oventje.. Wel lol om gehad Een kalkoen, en niemand die weet hoe je het eigenlijk moet maken, maar hij was niet droog
Jor en ik in het restaurant, een kangoeroe biefstukje braden. Dat vind ik dan wel weer een "onnutig" iets, dus eentje om te proeven, wel lekker maar toch zielig
Anno, leuke foto's! Mirrem en Veraatje, hoop dat Mees en Marin snel weer normaal doorslapen! KK, fijn te horen dat alles weer goed bij jullie gaat! Verder geen idee meer. Kerst was wel geslaagd en ben blij dat het erop zit nu oud en nieuw nog en dan hebben we de fam.dagen weer gehad Wel gezellig hoor maar ben altijd weer blij als alles weer normaal is en er geen verplichtingen zijn.
Ja dat kan ook stinken.... Mijn ouders roken zelf niet maar mijn zussen en zwagers wel...soms gingen ze buiten staan maar soms ook gewoon binnen. Tja, het is niet mijn eigen huis dus kan ook niet verwachten dat ze voor Indi alleen naar buiten gaan maar dan voel ik me wel schuldig tegenover Indi..
Ja ik word daar ontzettend moe van. Dan denk ik echt van ''Luister nou gewoon eens, ik [praat toch geen onzin??'':x Ook mijn vader, vraagt aan mij of ze een stukje chocolade mag. Nee dat mag ze niet. Wat doet ie, toch geven. Nou sorry hoor maar vraag het dan niet of luister gewoon naar mij:x SChoonmoeder heeft daar ook een handje van. Eerst een doosje chocolade voor haar neus houden en dan pas vragen of het mag. :x:x:x:x
Zo, rustig hier geweest zeg gister! Hier alles wel goed.. Esmée en Maureen doen het allebei heel goed, dus weinig te klagen! Ff spam! Bekijk bijlage 39692