Volgens mij is Karsten weer opgeknapt. Hij had vanmorgen geen verhoging dus dat is een goed teken. Hij gedraagt zich ook weer "normaal" dus het lijkt erop dat hij weer beter is. Marin heeft ook weer een goede nacht gehad lees ik. Lekker hoor voor jullie allemaal.
Fijn dat Karsten weer beter is. Ben ook niet zo van de sprongen Hier nog een foto van Marin toen ze echt niet meer kon... (dat krijg je ervan als je loopt te spoken 's nachts)
Morgenmiddag ga ik even lekker bijslapen. Alle kids en Niels zijn er dan niet dus grijp ik even mijn kans. Is Jor al terug van logeren?
goedemiddag! hoe is het hier? Ramoontje heel veel beterschap voor Joost, hoop dat het ondertussen iets beter gaat.. Anno leuke foto's! kk ook erg leuke foto's!! mooie meiden! voor de andere zieke kindjes ook beterschap!! Hier de kerstdagen redelijk goed doorgekomen, eerste kerstdag bij mijn schoonouders.. Vind het altijd erg leuk om de neefjes en nichtjes te zien, maar voor de rest.. tweede kerstdag bij mijn ouders en dat was echt super gezellig! alleen was isabella super moe nog van eerste kerstdag dus die was telkens twee uurtjes wakker en weer op bed.. zijn toen ook maar bij mijn ouders blijven slapen want ze was om zes uur alweer moe! en om dan al naar huis te gaan.. toen heeft ze ook weer geslapen tot half negen!!
Das wel lekker Neej, komt om 15.00, dus heb nog ff rust. Zag trouwens je reactie op Veraatje, dat Karsten weer beter is (doos allarm haha)
met een kopje thee en een dekentje op de bank.. En dan alle programma`s missen.. hahaha of samen met byron film kijken, en nooit het einde zien
Ook van die gezellige schoonouders, zeg maar Die Isabella, die heeft lekker uitgeslapen! Hoe gaat het met de zwangerschap. Nog maar eventjes. Is alles klaar voor de baby?