Je hebt het overleefd weer een jaar dr vanaf. Lekker gelogeerd dus T is ook wel vermoeiend volgens mij voor die ukkies
hahaha ja hoor als je nog een paar wilt hebben, gratis af te halen, en dacht ook nog eens dat ze vlak bij jou woonden bijna, moet alleen nog alles wassen maar dat doe ik over twee week (als de baby eerder komt past hij toch nog niet in de kleertjes dus kan het net zo goed zo laat mogelijk)
Niet? Heel gezellig hoor met Byron film kijken haha Gingen laatst de film over The Doors kijken.. was best oke, alleen ook weer het einde gemist Ow en gister, night at the museum, maar die was zo slecht, dat je het einde niet KON missen
En dan bedoel je half 9 vanmorgen? Dat is dan idd een flinke ruk. En met je rug was dat te doen 2 van die drukke dagen?
Owh, gaan we ze aan Veraatje doneren? mag ze die van mij ook wel hebben.. Ook een optie, gewoon alle vervelende schoonouders bij elkaar, endan elk jaar omwisselen, heb je ze maar 1x in de drie jaar.. 8)
Ik pas. Heb al een exemplaar schoonouders waar ik van af moet Leuk, kleertjes wassen... Vond ik leuk, en dan strijken en dan netjes in de kast. Prachtig om die kleine kleertjes weer te zien.
Ik moet gewoon niet knus tegen manlief aan gaan liggen, want dan val ik in slaap. We hebben gisteren een film gezien die ik wel heb uitgekeken. Maar dat was een actiefilm
was met kerst avond dát was pas fout hahaha. Hadden met jor een spelletje levensweg gedaan, en toen gingen we dat circus kijken. Jor met slaapzak op de stoel, byron en ik op de bank.. kwart voor twaalf.. werd ik wakker, jor lag op de grond te slapen, en Byron op mij Wel heel gezellig wakker worden dat wel lol
nee gisterochtend, dus van zaterdagavond zes uur tot half negen zondagochtend. En de rest van de zaterdag was ze ook al om de twee uur op bed geweest.. ik heb vandaag een rustdag!