Ik heb de hoop ook al opgegeven! Vind het alleen sneu voor manlief dat zijn ouders zo zijn, want ik merk meer en meer dat hij er wel mee zit
UHHHHMMM... nee.. Jeroen stelde het voor, ik zei ik vind het prima, ff Byron vragen, of dat hij het ook oke vind, en die gaf ook een zucht van verlichting en dat bier, moest idd op
Tjah, ach ik vind het triest, en begrijp NIET hoe je als moeder, zonder omkijken, kerst gaat vieren zonder je zoon.. En daar kan ik vet kwaad van worden
Hier net zo.. Byron zit er wat dat betreft anders mee dan mij. Maar ja, hopen dat we zelf niet zo worden, en meer kan je dr ook niet mee.. *amen *
precies hier net zo. proberen het telkens weer, maar het blijft toch wel zoals het is (en heb de hoop daarin ook allang opgegeven)
Met oudjaarsdag vroeg en nieuwjaarsdag ook. Maar hij was de kerstdagen vrij dus het is of het 1 of het ander. Ik ga idd niet zoveel doen nee. Ja 's middags naar mijn schoonouders toe.
hahah ja maar als ik tegen die tijd weer hoogzwanger wil zijn, moet dat wel heeeeeeeeeeeel snel.. doe maar even niet
Ik weet het T heeft geen nut het is zinloos enz enz enz maar soms HEEL soms, wil je niet meer realistisch zijn, dan wil je gewoon.. een boksbal, met HAAR hoofd.. enz Maar we hebbende oplossing, Ik ga op vakantie, en 1x in de 4 jaar, let ik op het stel
Is ook erg sneu lijkt mij, want het zijn en blijven toch ZIJN ouders. En daarbij vindt hij het voor jou ook niet leuk dat ze zo doen.