Nee.. Senn als oppas.. dat word hem gewoon, Misschien kan Senn dr eigen schoonouders mee nemen, en een workshop dr van maken, steken ze misschien ook nog wat op.
Mijn schoonpa is 62 en er komen steeds meer gebreken. Mijn schoonma die rookt zichzelf helemaal kapot. Dus ik gok hooguit 2 keer
En als dat niet klikt zit je er wel iedere dag voor je rest van je leven mee. Dan denk ik liever de nare schoonouders en een lieve man.
oohw ja hoor, die zeggen echt alles wat ze denken. met de kerst hebben we gehad, jos zijn opleiding die die niet heeft afgerond een auto die we op het oog hebben hoe dom we daar wel niet in zijn en de mooiste vind ik zelf jos is geen echte (achternaam) omdat hij niet meer drinkt en dat zou hij vast wel niet meer mogen van mij.. net als zoveel dingen (enne dat drinken van hun begint op zondag dus al om elf uur in de ochtend)
Gelukkig is het met mn moeder weer opgelost. Dat scheeld. Laten we het er op houden, dat het allemaal wat TE werd voor haar. Maar goed, we hebben het er overgehad, en zijn het weer met elkaar eens
Hier net zo.. Maar je weet het niet? Misschien als ze de POSITIEVE dingen kunnen zien? Ze het wel ineens snappen? En dan denken: Goh, laten we dr gewoon geen problemen van maken, en genieten van de leuke dingen?