lekker zeg voor isabella was het vanochtend ook weer kwart over acht en die ligt nu ook alweer een uurtje te slapen
Dames tis heel gezellig om met jullie te kletsen maar ik ga nu echt lunch maken. Er lopen er 2 al een 1/2 uur om te vragen en Karsten wil ook graag naar bed. Kom straks wel weer verder kletsen.
haha, ja hier is alles goed, zijn nu alleen gespannen of we nu zwanger zijn 9 januari kunnen we testen, mits ik niet weer ongi word. de kerst was goed. goed vermaakt, en geen schoonouder-perikelen gehad hier zijn we wel met zn 3-en snot verkouden, maar ja gaat ook wel over
Ja het is best pittig maar als je het consequent bijhoudt is het wel te doen. Ik heb nu een lastig van (anatomie). Eind januari heb ik daar examen van dus ben maar vast begonnen met leren. Management heb ik begin januari examen van maar dat is juist weer heel makkelijk te doen. Ik heb een stage plek vlak bij jouw in de buurt op A.veld zeg maar(als het door gaat, waarschijnlijk wel maar moet het definitieve antwoord nog ff afwachten)
succes met lunch maken!! (had je trouwens nog niet bedankt voor je leuke kerstkaart maar echt leuk!!))
Eetse, moet ik ook nog doen En aangezien het ontbijt er bij mij ook ingeschoten is voel ik hem aardig zitten nu
Ik moet veel was doen vandaag zeg. Met de kerst is het er niet echt van gekomen en het is me toch een berg
Heerlijk, moet ook kunnen toch? Ik moet nog 2 dansen maken, voor de cursus nog het een en ander doen, dus ik ben eigenlijk nog vrij druk . Maar heb nu even totaal geen zin