Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

hier ben ik weer een keertje...vorige week lekker een weekje vakantie gehad samen met mannetje en hier verder weinig nieuws. Ik ga niet weer zeuren over mijn probleempjes...
    (MANNEN GRRRR)

Verder heb ik niet bijgelezen want jullie hebben veel te veel geschreven.

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Daar ben ik ook weer eventjes! Heb vorige week geen tijd meer gehad, omdat mijn schoonzusje gezellig aan het logeren was. 1e Kerstdag zijn we bij mijn schoonouders geweest en 2e kerstdag zijn we naar mijn ouders geweest, waar we gebleven zijn tot vanmorgen. Dus dat was wel gezellig!

Las verhalen over schoonfamiliedrama's, vervelend hoor! Kan me voorstellen dat dat je kerst wel verknald. Hier hebben we er gelukkig geen last van.

Mannetje heeft deze week ook vrij, dus daar gaan we nog even van genieten. Moeten nog even naar de badkamerwinkel, want we werden van de week gebeld dat we als tegemoetkoming voor alle ellende voor 250 euro nog accesoires mogen uitzoeken, dus dat is wel netjes!!!!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wij hebben vanmiddag in de uitverkoop van V&D geshopt.:)
    Alleen de helft van wat in de folder stond hadden ze niet.:x

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Kijk dat is in ieder geval iets.
    Was dat n.a.v. de brief die jullie geschreven hadden?

Fijn dat je gezellige dagen met kerst hebt gehad.
    Geniet er deze week maar lekker van met mannetje samen vrij zijn.:)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik weet niet wat er net met de site aan de hand was.:(
    Moest tot 2x toe inloggen en het pagina aantal onderaan klopt niet en ook kon ik niet zien hoeveel gebruikers er in ons topic waren.;)

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou da's wel netjes! En weet je al een beetje wat het kan gaan worden?

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik weet trouwens ff echt niet meer wat ik met Merel's mondje moet :( .
    Het zag er zo netjes uit door die hormoonzalf. Ben er vorige week nogmaals bij de HA mee langs geweest omdat die ene smeerweek net te weinig leek om het weg te krijgen. Dus ik mocht 2 weken smeren i.p.v. 1.
    En het zag er 5 dagen terug nog zooooooo mooi uit. Ze zag er zo anders uit, zonder die rode plekken om haar mondje.
    Nu is het dus 2 dagen weer drama.
    Ik weet niet wat ik moet. Weer naar de HA?
    Ik snap ook niet dat het in 5 dagen tijd van bijna gaaf weer kan omslaan naar dit :( :( :( .

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dat met dat inloggen had ik gisteren al. Dat andere heb ik nog niet meegemaakt.

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Marin heeft ook hormoonzalf gehad voor eczeem op haar wang. Maar dat moesten wij elke dag smeren totdat het weg was, geen pauzes tussendoor. En daarnaast moesten we de huid ook nog twee keer per dag insmeren met een vaseline-achtige zalf.
    Toen haar eczeemplek weg was moesten we het langzamerhand afbouwen. En als het weer terugkwam smeerden we het weer vaker.
    Het is nu inmiddels helemaal weg, maar ik heb sterk het gevoel dat haar eczeem alleen kwam opzetten als er een tand doorkwam.

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar succes ermee!

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Zo, dat is lekker! Kunnen jullie mooi iets uitzoeken!

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik wilde van alles gaan quoten, maar dat worden dan ook zoveel berichtjes van mij achter elkaar aan, dus doe het maar even zo;)

Lisette, wat een zeikschoonouders heb jij zeg!

AN, fijn dat je het uitgepraat hebt met je moeder.

Daantje, spannend hoor! Voel je je zwanger?

Kwebbels, doe je geen pabo meer?

Senn, wat doe je weer geheimzinnig over iets met de brandweer;) Wat is er gebeurd?

Mirrem, veel plezier op Terschelling! Ik hoop dat het dan weer beter gaat met het slapen van Mees.

Ingrid, wat balen zeg dat je je niet lekker voelt. Sterkte ermee.
    Hoe waren de kniepertjes?

Hier was het vroeg dag. Teun kwam om 4.15 uur voor een voeding en toen die net weer lag te slapen begon Marin te jengelen met tussenpauzes, maar goed.. ik sliep niet echt lekker meer. Om kwart voor 6 was Marin echt wakker.
    En manlief was er vannacht niet, dus ik kon hem ook niet het bed uitgooien om met Marin naar beneden te gaan:D

Mijn doel voor vandaag: de keuken soppen!

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Whhahaha sopse Veraatje :p
    Goedemorgen, was ik ook weer eens.
    Alles goed hier? Las een hoop schoonmoederleed, vervelend zeg :(
    Moet zeggen dat ik er tot nu toe geen last van heb :p
    Mijn schoonmoeer denkt juist altijd behoorlijk met me mee.

Euw verder .... Spannend Daantje!!! Hou je in de gaten hoor :p

Ow en hoe is het nou met Joost!!! Wat klote joh! Arm kind :(

Essie, echt vervelend van Merel haar mondje hoor, zou ook niet echt weten wat je eraan zou kunnen doen.
    Ben je al eens naar een dermatoloog geweest?
    Michelle had het vroeger ook maar niet zo heel erg. Dat beperkte zich tot een paar kleine plekjes.
    Vooral als het koud werd had ze het. In de zomer en lente nergens last van. Het is van een jaar of 4 helemaal weggegaan.

Hier alles goed.
    Mayron gaat deze week niet naar het kdv, hij heeft een week vakantie :p
    Hij heeft en tijd weer slecht geslapen. Ziek en tandjes, maar dat lijkt helemaal over te zijn wnt hij slaapt weer goed gelukkig.
    Hij zit nu aan zijn 2e broodje al en kijkt babytv.
    Ga me zo maar eens aankleden dan mischien ff naar ballorig een uurtje, door naar de winkel, kan ie zo in bed.

Vandaag de vuurwerkverkoop begonnen dus Leroy staat te stuiteren zucht hahah....
    Nah jah, hij gaat vanavond maar lekker met Yaron :p

13. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Goedemorgen Meiden!

Hier weer even een berichtje van mij!!

We hebben heerlijke kerstdagen gehad!! Was super gezellig!!
    Alleen nu is Jacob ziek! Hij heeft het ijskoud, maar is ontzettend warm, zeg maar Heet!!Vannacht ook, had ie een trainingsbroek met een dikke trui aan en lag ook nog onder de deken!

Sem is een hele dikke dondersteen! Zijn bijtfase wordt iets minder, maar over nee hoor!! Het is een heerlijk ondernemend mannetje!! Hij heeft met kerst een stofzuiger gekregen, Nou dat is het helemaal!! Hij is er de hele dag mee in de weer!!

Heb niet echt bijgelezen, Zal wel heel wat gemist hebben denk ik!

Las wel dat Joost in het ziekenhuis heeft gelegen arme schat!! Dikke knuf!
    En ik las iets over schoonouders!! Die van mij kunnen er soms ook wat van!;)

Essie, ik zou zo 1,2,3 ook niet weten wat je ermee aan moet.. Misschien toch 's vragen of je door mag blijven smeren?

Veraatje, Zo dat was vroeg! Mooie kindjes heb je! Enne Sopse!!

ML, Lekker een weekje vakantie voor Mayron!!

Verder weet ik het even niet meer!

14. heb je geen vaseline zalf erbij gekregen? die gebruiken wij ook voor Steijn, die heeft ook periodes dat hij er helemaal onderzit. Zijn hele lichaam is dan gort droog en dan smeren we eerst die vaseline achtige zalf en dan op de eczeem plekken die hormoonzalf.
    Ook mag hij niet elke dag in bad en gebruiken we geen zwitsal spullen meer (veel kleintjes schijnen er allergisch voor te zijn). Als we dat goed bijhouden dan gaat best goed. De hormoonzalf gebruiken we trouwens alleen als het nodig is :)

15. Heb alleen deze laatste pagina gelezen, is er nog wat gebeurd? (ik kwam op een hele rare pagina uit ergens in september en toen bgreep ik er niks meer van, dus ben maar naar de laatste gegaan ;))

Iedereen een beetje goede kerstdagen gehad? Hier wel goed, ben alleen blij dat het weer voorbij is ;)

Verder niet veel nieuws, de jongens zijn lekker vrij en manlief is deze week zijn bedrijf aan het verhuizen.

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan zou ik zeker weer terug gan naar de ha.

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

Hier nog nieuws???

Nog even over mannetje.....
    Ik weet niet precies waarom mannetje zo twijfelachtig is, ik denk dat hij gewoon bang is, net zoals bij Rihanna.
    Toen heeft het ook erg lang geduurd voordat hij ervoor durfde te gaan :(
    Ik heb hem gisteravond in bed gevraagd hoe hij er nou tegenover stond en ik heb hem gezegd dat deze maand nog niet 'verloren' is aangezien ik alleen de eerste 2 pillen van de strip heb gehad en gisteravond de 3e niet heb genomen in afwachting van wat hij zou antwoorden. Uiteindelijk ben ik (en hij ook) in slaap gevallen zonder een antwoord en ik heb de 3e pil dus niet gehad.

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik zou gewoon weer naar de huisarts gaan..ik hoop dat het gauw beter gaat!

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Er was brand in de woonplaats van Kwebbels, vlakbij haar, en ik wilde de link hier niet neerzetten.;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wij hebben alleen maar sterretjes.:p

Veel plezier in Ballorig.:D

Deel Deze Pagina