Esmée vind het echt helemaal geweldig.. Helpt mij met de fles geven.. Geeft me luiers aan als ik Maureen moet verschonen. Geeft steeds kusjes en knuffels en gaat er bij in de box liggen. Zooo lief!
Met Christian gaat het elke dag beter.. Alleen begint hij nu veel last te krijgen van zijn reuma, omdat hij er geen medicijnen voor heeft op het moment. Maandag hebben we een gesprek met de reumaverpleegkundige voor andere medicijnen.. Ben benieuwd!
ik hoop dat ie gauw andere medicijnen krijgt die wel goed helpen en geen andere problemen veroorzaakt
trouwens bonken jullie kindjes ook met hun hoofdjes op de grond of tegen de deur? mika doet dat wel als ie boos is, dan gaat ie echt hard met zn hoofdje op de grond of deur bonken, vind het best eng als ie dat doet en vlieg er dan ook meteen naar toe
LIEF! Leuk dat ze dat besef zo heeft hè!? Viel me laatst ook op toen we 3 weken terug met Merel op kraamvisite waren: ze wilde steeds de baby aaien, terwijl 3 weken daarvoor, we ook op kraamvisite waren en toen moest ze er niks van hebbben.
Knoeien jullie kids trouwens ook zo met de korstjes van hun brood? Merel heeft ze eigenlijk altijd gegeten, maar tegenwoordig dus niet meer.
nee hier eet ie alles gewoon op . Alleen met het avondeten is het nog een beetje moeilijk. De laatste tijd eet ie heel slecht
Ja dat gaat hier redelijk. Ze wil het alleen 100% zelf doen. Dus alles eet ze met haar vingers :x . Maar goed, ze eet wel.
Hier ook een hoop onzin maar ze kan op het moment al best veel woordjes! Auto, happie, koekje, slokje, mama, papa, opa, oma, baby, pop, kindjes, taro(poes), boem(als ze iets neergooit), klaasje en ga zo maar door..... Oh ja sinds vorige week drinkt ze zelf uit een gewone beker! Dus nu zet ik een beker drinken voor haar neer en kan ze er zelf uit drinken.