25 man dat is bij mij alleen nog maar de verjaadagsvisite van mij kom voor het feest op dit moment op 125 uit en dat zijn dan ook de mnsen die ik er graag bij wil hebben
jep....alleen bij Joost was het van korte duur. Heeft weer behoorlijk wat gespuugd en volgens mij ook weer krampjes. Hij is nu net weer op mn arm in slaap gevallen .
Oké, ik ging aan het twijfelen . Dat klinkt helemaal niet stom hoor, want als het wel zoiets is is er iig iets aan te doen. Ik hoop dat de osteo gauw belt (kan je anders geen andere in de buurt vinden die wel gauw tijd heeft?)
Ja ik ook, vind 'm zo lekker! Maar ik was ook al tot die conclusie gekomen....je zou wel meer in 1x kunnen bestellen, dan scheelt het natuurlijk wel weer.
Hier destijds bij Rick ook 2 vuilniszakken met kleding van de zus van mijn buuf gekregen. Was bijna allemaal goed spul en nog zo goed als nieuw. Ook grotere maten broeken enzo en als ze gaan kruipen/buiten spelen....beter een 2e handsbroek met gaten dan een nieuwe
Doen wat voor Esmée het fijnst is en dat is in dit geval dus thuisblijven. Klinkt misschien l*llig maar anders zitten jullie met de gebakken peren.... Je moeder zal dat best begrijpen als je het uitlegt en zo niet dan is dat haar probleem (sorry mams van KK maar zo denk ik er wel over).