Is toch ook netjes. De ene is een prater de andere een doener. En Merel doet ook wel heel wat hoor, maar praat liever.
ach ja, gister heeft mika ook niet van zijn bordje gegeten, maar toen was ie klaar, liep ie naar de kamer, begon ie te huilen, kwam ie naar mij toe en wilde nog van mijn bord mee eten, heeft ie toch nog wel best iets gegeten.
ja komt vanzelf. Hij krijgt het me nu ook duidelijk gemaakt wat ie wil zonder te praten dus wat let hem
aai doet ze hier ook als er iets klaar is dan gooit ze de armpjes in de lucht en roept ze klaaaaaaaaar
Eigenlijk moet ik naar de stad, maar ik heb niet zoveel zin eigenlijk. Maar er waren wat dingen in de aanbieding bij Kruidvat en Etos en ik moet een straatje oudejaarsloten halen.
nee tegenlijk met ons, maar soms zijn wij nog niet klaar en dan wil meneer niets meer, dus laten we hem uit de stoel.
normaal eten we altijd tegelijk hoor we proberen altijd met z'n drietjes aan tafel te zitten...vind ik belangrijk
Hier ook hoor, maar het leek uit jullie verhalen of jullie kids eerder eten dan jullie, dus vandaar mijn vraag.
Meiden, ik lees even niet bij (alhoewel er niet superveel is bijgeschreven ) maar wilde natuurlijk wel even laten weten: JOOST IS WEER LEKKER THUIS! (en ik ook ). Medicatie moet op volle sterkte voorlopig doorgezet worden en hij moet weer goed gaan eten en drinken (drinken deed hij gelukkig al weer redelijk) en dan moeten we volgende week op controle bij onze eigen huisarts en dan eind januari weer bij de KA. Ben blij weer thuis te zijn....ga nu even wat was wegwerken en ben er later (vandaag) weer.
Hey meid, wat fijn dat Joost weer thuis is! ik hoop dat hij gauw weer beter is! Dikke knuffel en beterschap!
We zijn vanmorgen even langs geweest en hebben een toiletrolhouder, een toiletborstel en een bekerset uitgezocht. Was bij elkaar zo'n 300 euro, maar ze hadden een actie van 15% korting, dus toen kwamen we uit op 260, dus we hoeven zelf nog maar 10 euro te betalen. Dus daar zijn we nu wel blij mee.