Hij heeft zijn eigen bedje vanmiddag weer uitgebreid begroet, heeft maar liefst 3 uur geslapen. Home Sweet Home
Zeg dat wel! Enne, wat Merel's mondje betreft...als je van je eigen HA geen verwijzing voor een dermatoloog krijgt, zou ik toch een dermatoloog in België raadplegen hoor (geen verwijziging nodig ).
Vond ik ook leuk die mimiek als ze een hapje neemt. Vooral het haar van Karsten is erg gegroeid. Hij heeft nog wel dezelfde blik in zijn ogen.
Hier ligt het hele spul op bed. Ik ga zo lekker voor de buis want heb me zwaar vertild, met Niels, aan een specikuip met strooizout van de gemeente en kan absoluut niet lekker zitten op deze stoel dus ook niet lang typen.
Ja daar is ie nog baby-achtig, dit jaar is dat er al weer helemaal af!! Ramoontje fijn dat je weer lekker thuis bent met de kleine man! Snel lekker beter worden! Oh oh, ik hoor Indi al weer..
Nou ik hoorde net alweer een gilletje, als ze zo weer begint te krijsen geef ik haar een zetpil. Ze heeft denk ik last van haar darmen, ze heeft 3 keer een volle luier met dunne poep gehad vandaag.
Morgenavond naar Mama Mia dus daar zullen de stoelen ook weer heel anders zitten. Denk dat ik maar wat pijnstilling van te voren inneem.
Het was toen wel erg lang, uitgedund en verkleurt want zo zag het er vlak na de geboorte uit: View attachment 40039