Ja, volgens mij kan ik nog zoiets herinneren Je wilde weten wat voor zalf ik heb, toch? Wij hebben voor Marin Hydrocortison gekregen (dat had jij ook, geloof ik) en daarnaast Vaseline-cetomacrogolcreme, die is vetter dat die jij hebt.
Ik ga vandaag ook wel aan de slag hoor, want hier is al dagen niks meer gedaan. Maar voor Arinde houden we een dagje rust. Gewoon lekker in huis en misschien straks nog even een boodschapje doen. Maar in ieder geval niet op stap vandaag, zodat ze gewoon even lekker kan bijkomen.
Precies, hoewel ze ook regelmatig met eten bij Teun staat en die vervolgens zo in zijn mond wil steken.
Hier ligt niks, maar vind het ook niet erg. Ben wel blij dat het weer weg is. Voor eventjes vind ik het leuk, maar het moet niet te lang duren.
Zo, ik ga er even eentje uit de box halen. Ze zit er al een uur heerlijk in te spelen, maar wordt het nu zat. Ik heb inmiddels al een was opgehangen, een afgehaald en opgevouwen en de kamers boven gestofd. Dus nu even gezellig beneden wat drinken en dan daar aan de poets Tot later!
O dat is ook lekker. Mijn man heeft vakantie dus die gaat lekker vanmiddag met Marin op stap, waarschijnlijk op de slee lekker een eind wandelen. Aan dat soort dingen kom ik niet echt toe als ik alleen met de kids ben. En ik heb vandaag een rustdag, heb gisteren veel gedaan. Wil alleen even de wasjes ophangen en stofzuigen. En als Marin slaapt, duik ik met een boek op de bank.
Doeidoei! Mijn wasmachine is ook klaar met zijn taak, dus nu is het mijn beurt. Dus ik ga nu even naar boven om de was op te hangen.