Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh moet die andere op recept? Dat stond niet in dat stukje van de apotheek. Nog eens ff lezen en anders wordt het toch weer de lanette.

Voel ik me zwanger: nee ik voel me net als elke andere maand. Maar dat had ik toen ik zwanger werd van Merel ook. Ik dacht toen echt dat ik mega ongi moest worden.

Wel heb ik normaal altijd een week voor ik ongi moet worden al een beetje last van krampen. Nu echter pas sinds gisteren.

2. @Ramoontje: fijn dat Joost weer thuis is!

@Essie: Ik zou het van je cyclus zo niet weten.. Maar het scheelt maar een paar daagjes toch? En misschien omdat je er zo bewust mee bezig bent dat het door spanning 1 of 2 daagjes langer wegblijft? Die zijstaart van Merel ziet er leuk uit! Ga ik ook eens proberen bij Esmée.. Als ik er 1 bovenop doe, lijkt het net zo'n buitenaards wezentje met antenne :D

@Christiea: fijn dat het met je vader iets beter lijkt te gaan

@Senn: Christian moet nu zijn hele leven maagbeschermers slikken. Maar als hij nieuwe medicijnen krijgt, krijgt hij spuiten, dus niks belastends voor zijn maag..
    Wat een leuke oliebolpics van je kids! Wat balen van je rug zeg! Veel plezier bij mama mia!

@Kwebbels, wat vervelend dat Indi zo spookte gisteravond.. Leek wel op Esmée.. Vervelend he, dat je dan niet weet wat ze hebben. Hier dus ook om de 10 min. tot kwartier wakker... Grrrr

@Daantje: Fijn dat Leon iets bij lijkt te trekken met die jongen...

@Ingrid, balen van je bekken zeg!

@Veraatje: je bent lekker vaag.. haha.. leuke foto van marin met staartje. Ook lieve foto van het hobbelpaard.. Zo 1 hebben wij toen ook voor Esmée gekregen. Ennuh: het valt mij ook op dat mamavanjesper alleen maar reageert op liesje of als er iets met liesje is.. jammer...

@Linnielin: leuke foto van Arinde met het elastiekje in zeg! Hoop dat ze ze nog verkopen, want die lijkt me ideaal voor Esmée

@Sann: wat fijn dat het met je moeder niet kwaadaardig is.. dikke knuf voor jou met de jaarwisseling, dat je niet bij je mannetje kan zijn!

@Liesje: wat vervelend van je mannetje zeg! hij weet echt niet wat hij wil he? ennuh: 2 meiden zijn geweldig!

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Haha zo zat ik eens bij de dokter in de wachtkamer met Indi, en zat een oudere vrouw (van ong 70) te vertellen hoe graag zij wel niet een meisje had gehad, ze had een aantal zoons maar die waren, net zoals jij zegt, allemaal vertrokken naar schoonfamilie!! :D

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ;) dankje

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Eigenlijk best goed. Eten doet hij nog niet bijzonder veel, maar hij heeft naast zijn 2x 150ml melk vandaag ook al bijna een hele fles ranja op....en da's voor hem uitzonderlijk veel. :D
    Daarnaast heeft hij nog steeds diarree (die ik overigens niet ruik, dus ik moet 'm regelmatig controleren), en hij is qua humeur een beetje wisselend (maar dat kan van de medicijnen komen ;)). Hij ligt nu wel lekker te slapen!

6. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ik weet het echt op de cent. En daar word je niet vrolijk van: € 329,91 was ik toen in het totaal kwijt aan ovulatietesten en zwangerschapstesten :$:$:$ .

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0

:D Geloof me, van je 1e keer kun je ook zwanger worden;)
    Teun is het levende bewijs:D:D

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Met zetpil uiteindelijk wel ;).

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jij voelt het ook zo???

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zal je net zien dat het raak is.:D

11. kwebbels

Ik hoop van harte voor je dat je er samen uit komt met je mannetje. Zal ook wel spanningen met zich meebrengen en dat is natuurlijk niet leuk...Misschien een goed voornemen voor hem om wat minder te twijfelen?;)

12. Zo, eindelijk bijgelezen!
    Hier een vreselijke nacht gehad..
    Esmée werd gisteravond vanaf half 9 ineens om het kwartier wakker.. Ging je er ff heen om te troosten, sliep ze zo weer, om een kwartier later weer wakker te worden...
    Half 11 nog steeds bezig..Maureen op bed gelegd en Esmée bij ons genomen.. Dat ging een uurtje goed en toen was het alleen maar klieren, springen, keten en Christian pesten.. Toen is Christian naar zolder gegaan om te kijken of ze bij mij alleen wel rustig werd. Ging kwartiertje goed en rond half 1 ben ik met haar naar beneden gegaan voor de tv.. Ging ook weer kwartiertje goed en toen wou ze niks meer, alleen maar huilen. Christian heeft kleren aangedaan en is met Esmée in de auto gestapt en heeft een eind gereden. Rond half 2 is ze in de auto in slaap gevallen en konden we haar zo in bedje leggen en heeft ze geslapen tot 7 uur.. Daarna nog uurtje bij mij in bed gelegen, maar ze was heel onrustig. Gister overdag ook steeds zo onrustig helaas.. Wat het nou is geweest? Ze ligt nu vanaf kwart voor 12 gelukkig lekker te slapen..
    Maureen heeft van half 11 tot half 7 geslapen en sliep rond 7 uur alweer gelukkig..
    Slaapt die lekker door... Begint madam!

13. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb er nog eentje liggen ;) .

14. Jeetje, dat is wel errug veel!

15. kwebbels

:$ Mijn god, wat een geld. Heb je dat allemaal bijgehouden?

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    vind ik ook maar ja wat kan ik er verder aan doen dan zeggen wat ik ervan vindt? ;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dat is dan zeker iets Brabants want hier is het anders om.:p

18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    :d:d:d

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hoeveel wil je er nog af?

20. kwebbels

Nou het is net alsof Esmée en Indi het afgesproken hebben...;)

Share This Page