Ik weet ook niet waar dat vandaan komt, maar heb toch wel een beetje het gevoel dat het zo is idd (als ik naar mezelf kijk dan )......
Nou in de maand dat ik van Merel zwanger werd, heb ik toch lopen testen met ovulatietesten, maar dus nooit een positieve test gehad en ook zwanger. Dus het zegt inderdaad niet alles.
Denk het niet want zo heb ik het ook meegekregen hoor Klopt bij ons ook wel. OUders hebben 4 dochters en wij trekken toch allemaal het meest naar onze ouders toe (met aanhang dus) ipv andersom!
Jeetje wat een nacht! Doet mij denken aan onze horrornachten die we met Marin hebben gehad. Wat goed dat je Esmée van de auto zo over kunt leggen in het bedje. Daar zou Marin niet intrappen
Nou ja een zoon is natuurlijk wel leuk als je wilt zorgen dat de familie groter wordt. Een meisje neemt meestal de naam van de man aan bij trouwen, dus als er een kind volgt, krijgt die ook vaak de man zijn naam. Snappen jullie hem nog?
Snap hem helemaal.. Manlief is de laatste in de familie die zijn naam door kan geven, maar dat geldt dus alleen als wij een zoon krijgen Anders sterft er een hele tak uit....
Oei, dat is wel echt heel veel!!!! Ik heb bij Arinde 1 test gedaan en verder niet meer Ben nooit zo van het snelle testen. Test echt pas als ik ruim 4/5 dagen overtijd ben. Vind het inderdaad ook zonde van het geld.
Echt waar. Ik vind dat best onlogisch, maar op zich ook wel weer logisch. Dus oké dan is het wellicht niet helemaal een foutieve poging overall gezien.
Het liefst 10! Het zijn de vervelende kilo's nog van de zwangerschap van Marin. De zwangerschapskilo's van Teun zijn er al lang af.
Hoe was jouw nacht eigenlijk, of heb ik daar overheen gelezen? Voelt Karsten zich alweer een beetje ok?
Zie je wel. Kunnen jullie die twee niet bij elkaar zetten, kunnen ze elkaar wakker houden zonder te huilen en kunnen jullie lekker slapen.
Jullie meiden wisselen elkaar inderdaad 's nachts af. Flink balen zeg! Hopelijk gaat het snel beter met het slapen van Esmee!