Bloem, ik zal uitkijken naar de foto! Foto van mijn kapsel? Heel gek.... kan de camera ineens niet vinden. Hou er niet van om op de foto te gaan Sann, wat vervelend zeg dat je in de kou zat. Veel plezier bij je schoonouders! Wanneer komt je mannetje weer thuis?
Ben je er niet vanavond? Zo niet jullie ook. En mocht je ongesteld worden dan wens ik jullie des te meer een heel vruchtbaar 2010!
Ik heb het gemist, maar waar gaan jullie oud en nieuw vieren Essie? Senn, gaan jullie nog iets speciaals doen vanavond?
Nope we zijn naar mijn ouders en blijven daar slapen, door voorlopig zal ik wel geen internet gebruiken.
je bent niet dom hoor zo vaak schrijf ik hier niet maar ons eerste kindje is een jongen! daarom vind ik het zo leuk, een jongen en een meisje wat heb je nog meer te wensen! Maar nog een jongen had ik ook leuk gevonden hoor!! het maakte mij niets uit maar nu ik het weet, tja, vind ik het toch wel heel erg leuk! ik hoop voor jou trouwens dat je zwanger bent, zou wel echt heel leuk zijn om zo 2010 te beginnen he!!
Had jij bij het oude forum geen avatar met Winnie de Pooh?? Leuk hoor een jongen en een meid. Enne ik hoop het stiekem ook .