Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    als het mee zit kunnen we eventjes bellen ja. zit ik nu al heel hard voor te duimen dat dat gaat lukken

2. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    nope, niks deed het. Idd water gekookt voor koffie en thee en een kruikwarm bed voor Ivy:D

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou meiden ik ben ook weg. Zal helaas wel ff niet online komen en misschien ook wel.

Ik wil iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling wensen!!!!!
    En daaropvolgend een super 2010

x mij

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nee een beetje t.v. kijken en wachten tot middernacht.
    Er is een nieuwe Ushi en Ik hou van Holland.:)

Om 5.30 uur gaat de wekker van Niels weer.;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heeft Yannick er enig besef van dat er een babytje in je buik zit?:D

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik hoop van harte dat het lukt.:)

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    toch niet door mij?! Vind ik wel jammer hoor!

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ahh super scheetig! Wordt een echte charmeur denk ik ;)

9. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    Wij wensen iedereen een hele goede jaarwisseling! hoop dat iedereen een leuke avond heeft!:)

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik wens iedereen een gezond, gelukkig, vruchtbaar en knallend 2010 toe!!!!!!!!!!!

View attachment 40474

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Iedereen een mooi, gezond, leuk en liefdevol 2010 gewenst!!!!!!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    En natuurlijk voor iedereen het wil een heeeeeeeeeeeel vruchtbaar 2010!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik wil nog voor een laatste keer terug komen op wat ik gisteravond heb gezegd en op wat daar vanochtend weer is gezegd. Veraatje, ik noemde jouw reactie niet kort door de bocht maar schreef alleen dat ik reacties voorbij zag komen die ik nogal kort door de bocht vond. Verder wil ik er eigenlijk niks meer over zeggen. Ieder zijn eigen mening en zijn eigen ding en voor al die meningen heb ik respect.

Bloem, jammer dat je het zo voelt! Hoop dat je toch snel weer gewoon gezellig mee komt schrijven!

Liesje, wat fijn dat de knoop nu eindelijk is doorgehakt!!!! Hoop dat 2010 voor jullie maar snel een vruchtbaar jaar mag worden!

Naomi, een meisje wat leuk!!! Gefeliciteerd!!! Fijn dat alles ook goed was met de 20weken echo!

Bloem, leuk pakje voor wessel! Dat zal hem zeker erg goed staan!!

Dieren die bang zijn voor vuurwerk, helaas heb ik er hier 1 maar gelukkig ook weer twee die het dus niet eng vinden. Die zijn nu zelfs nog buiten en rond 10uur waren ze ook in de tuin aan het spelen tussen al het geknal in. Alleen de oudste vind het absoluut niet leuk maar gelukkig doet hij sinds vorig jaar wel gewoon zijn behoeftes buiten. Tot vorig jaar was het even snel plassen en dan weer naar binnen vanaf een week voor oudjaars avond dus tja dan moet de rest er natuurlijk wel een keertje uitkomen en daar was ik nooit zo blij mee, vooral de locatie waar dat gebeurde niet.

Verder een niet zo'n leuke oudjaarsavond gehad, ben al de hele misselijk en aan het overgeven en kan dus bijna niks meer eten maar vanavond zouden we gaan gourmetten met Roeland zijn ouders en oma. Leek eerst heel goed te gaan tot ik 2 stukjes vlees en een pannekoek verder was, alles is er weer uitgekomen en daarna heb ik 2 uur op bed gelegen tot kwart over elf toen is Roeland me wakker komen maken. Voelde me daarna wel even weer wat beter maar nu weer beroerd. Vandaag met de vk gebeld en de assistente heeft er een notitie van gemaakt voor de vk dus overtijd lopen zal ik op deze manier zeker niet gaan doen, dat is dan weer een voordeel. Dinsdag moet ik ook naar de huisarts en krijg er dan hopelijk wat voor maar wat ik begrepen heb is dat dan iets wat ik maar een paar dagen mag gebruiken en daarna niet meer dus dat is wel balen maar ja dan heb ik tenminste wel een paar dagen om even bij te trekken.

Zit nu trouwens mama mia! de film te kijken voor de derde keer, is op film1. Roeland is maar naar bed gegaan hahaha.

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Vervelend zeg dat je de hele tijd zo beroerd bent.:(
    Helpt Emesafene dan niet?
    Dat mag je de hele zwangerschap gebruiken.

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hier geen onaardige nacht gehad.

We lagen om 0.35 uur weer in bed.

Karsten was om 23.15 uur wakker geworden en wilde niet meer slapen.
    Niet omdat hij graag vuurwerk wilde kijken maar omdat hij opnieuw niet lekker is. Dus een 120mg zetpil gegeven en dar heeft hij het verder goed op gedaan.
    Vooralsnog is hij nu lekker aan het ontbijten dus we zien wel weer wat de dag brengt.

Verder is Maarit giga aan de race.
    Het begon al eerder deze week met wat dunnige zooi maar nu loopt het eruit als water.:(
    Ook wordt haar verkoudheid maar niet beter ondanks al weken bisolvon en afgelopen week de tijmsiroop.

We gaan het wel zien.
    Ze voelt zich verder niet ziek dus dat is een pluspunt.:)

Ik ga straks voor Niels wraps maken.
    We eten bij mijn schoonouders maar die maken hutspot (heb ik in geen jaren gegeten en de kids nog nooit omdat Niels dat absoluut niet lust). Dus we laten hem in de waan dat we hutspot eten daar en dan komen op het laatste moment de wraps tevoorschijn.:D

Niels is inmiddels al 2 1/2 uur aan het werk dus die zal wel moe zijn na de korte nacht.

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Mayron, Roan en Tygo happy 18 maanden!:)

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja het lijkt nu precies op het einde van de zwangerschap van Julian, toen was 12 of 13 dagen en dat was al erg dus moet er niet aan denken dat het nu nog 13 weken zo door gaat. Als dat wel zo is weet ik in ieder geval wel zeker dat ik niet overtijd ga lopen. Ik heb geen idee, ze had het erover dat ik iets zou krijgen waardoor ik even bij kon komen maar wat ik niet langer als een paar dagen mag gebruiken als ik al iets voor geschreven krijg.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ook namens mij!!!!:D

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Knuf voor jou en ik hoop echt dat je je snel wat beter voelt.

Share This Page