Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dank je wel!

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!! Gelukkig nieuwjaar!! :D

Hier een hele leuke nacht gehad. We zijn naar vrienden gegaan en dat was ontzettend gezellig. Indi is heerlijk naar bedje gegaan daar en die heeft overal doorheen geslapen! Echt heerlijk..Het was wel laat geworden, we waren om 3.00 uur thuis:) Indi vond het overigens niet erg om wakker gemaakt te worden want ze vond alle mensen juist alleen maar gezellig en ze heeft nog staan dansen op de muziek :D Toen we haar thuis in bed legde ging ze ook zo weer verder slapen tot 9 uur! Mnlief en ik hebben dus een kort nachtje maar goed, vanavond maar weer vroeg naar bed;)

3. kwebbels

Heb nog een beetje bijgelezen maar ben er maar mee gestopt.. Reactie ga ik niet meer geven.

Ben overigens al heel productief geweest ondanks de korte nacht. Heb een paar wassen gevouwen, was in machine, vaatwasser in en uitgeruimd, kerst versiering opgeruimd..Ga straks nog ff stofzuigen en dweilen. Wilde eigenlijk vanmiddag op bed gaan liggen maar dat doe ik maar niet, ben net zo lekker bezig haha.

Vanavond eten we lekker makkelijk frietjes denk ik maar...

4. kwebbels

Oh en er is bij ons aardig wat vuurwerk afgestoken. Manlief vind dat echt hartstikke leuk om te doen, ik blijf liever binnen. Ik vind siervuurwerk wel leuk maar van die klappers vind ik niks. Maar die waren dus helaas ook ingeslagen haha. (3 x 100.000 klapper en lawinepijlen en dat soort dingen)

5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Gelukkig nieuwjaar allemaal :D

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Pffff kwebbels jij begint het nieuwe jaar lekker druk hahaha

7. kwebbels

Ja haha, kreeg het opeens in mijn bol. Wasmachine is bijna klaar en dan gaan we maar weer verder, moet ook nog het bed verschonen, speelgoed van Indi uitzoeken en nog even mezelf douche;)

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ingrid: Sneu zeg dat je je zo beroerd voelt :(. Ik hoop voor je dat het toch wat minder wordt die misselijkheid!

Senninha: Hoe gaat het nu met je kids? Sneu hoor :( beterschap!

Kwebbels: Fijn dat je een mooie nacht hebt gehad!

Hier ook niet zo'n mooi oud en nieuw gehad :(
    Manlief lag al snel op bed met koorts en pijn in zijn mond en Wessel bleef wakker tot 22.00 uur, hij wou niet gaan slapen. Daarna zat ik dus lekker alleen te zijn ;)
    Heb mijn man om 12.00 uur nog wel een zoen gebracht ;)

Heb voor mijn man de huisartsenpost gebeld, want hij is echt ziekjes. Hij ligt nooit op bed en klaagt ook bijna nooit als hij zich niet lekker voelt. Gisteren was hij al naar de tandarts geweest en die kon niks vinden behalve kapot tandvlees. De assistente van de hp was chaggie maar uiteindelijk mag hij vanmiddag dan toch komen :)

9. kwebbels

Bloem dat klinkt niet echt gezellig, gelukkig kan je man wel terecht!

10. hij is inmiddels zelfs weer thuis!

11. stoer zeg!

12. een meisje! gefeliciteerd!

13. Zo, een fijn 2010 allemaal!

Ik ben helemaal kapot! Esmée weigert om in haar eigen bedje te slapen.. Gisteravond heeft ze de hele avond niet geslapen, omdat ze hier achter melkbus aan het schieten waren.. VRESELIJK!
    Om half 2 is ze samen met ons naar bed gegaan, toen gingen de buren ongeveer weg en werd het iets rustiger met vuurwerk. Heeft ze tot 8 uur geslapen.. Daarna om half 12 naar bedje gedaan en heeft gehuild tot kwart over 12 en daarna steeds om de 10 min. wakker, want ze zijn hier gewoon nog steeds vuurwerk aan het knallen en ze is duidelijk echt bang! Arm schaap...
    Ligt nu bij Christian op de bank te slapen...
    Ik ga er weer vandoor.. Tot later!

14. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Een heel gelukkig en gezond 2010 allemaal!!!!!!

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Iedereen een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010!

Hier een goede nacht gehad, mika is helemaal niet wakker geworden, ik was alleen met wat mannen hier in huis, en die gingen om 12 uur dus naar buiten, maar ik ben een schijterd en ben binnen gebleven ook meer voor het geval dat mika wakker zou worden. Ben 2 keer gaan kijken of ie toch niet per ongeluk wakker was zodat ik hem toch even mee naar onder kon nemen, maar helaas meneer sliep als een blok :D. Ook door de hardste knallen heen! Dan maar lekker laten slapen, vanmorgen was hij om half 8 wakker. Ik lag er al om 1 uur in en leon om half 3.

Ingrid, balen dat je misselijk bent. Hopelijk is het snel over!

Bloem jij schreef ook dat je geen fijne nacht had met mannetje? Hoe is het nu met hem? Hebben ze iets kunnen vinden?

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    even uppen ;).

Iedereen is naar familie zeker

17. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    wow, wat een stilte hier zeg

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    het is hier inderdaad wel erg rustig.

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Voor iedereen alle goeds voor 2010! En dat het maar een mooi babyjaar mag worden! ;)

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    hallo allemaal ;)

Share This Page