En Ingrid, hoe is het met jou verder gegaan de afgelopen nacht met je misselijkheid? En hoe is het nu?
Pfff,Rick had (naar?) gedroomd en was overstuur, moest daardoor zo hard hoesten dat Joost er ook wakker van werd.....heel fijn (not)!
misselijkheid is er helaas ook nog steeds. Brandend maagzuur is inmiddels weer weg dankzij de melk! Eten is helaas ook weer weg, zou er haast niet meer de moeite voor doen om te koken maar ja Roeland en Julian moeten natuurlijk wel gewoon eten.
Wij zijn heerlijk om 23.00 uur (ongeveer) naar bed gegaan .... . We geven er allebei niet zo veel om Het was hier heerlijk rustig qua vuurwerk, slechts een heel klein beetje is er afgestoken (komt denk ik doordat je hier een vergunning moet hebben voor het kopen van vuurwerk). Dus ook een heerlijk rustige avond en nacht voor de honden. Ook de jongens hebben heerlijk geslapen, tot half 8 vanochtend. En Rick zei vanochtend -toen ik 'm gelukkig nieuwjaar wenste- zijn versje op "sterretje sterretje in de nacht, sterretje sterretje lief en zacht, sterretje sterretje schitter maar, breng licht en liefde in het nieuwe jaar" (hier en daar viel een letter(greepje) weg, maar hij had het wel helemaal onthouden ))
Goedenavond Mijn man heeft waarschijnlijk een virus, heeft er niks voor gekregen Hij ligt nu op bed (eigenlijk de hele dag al) met koorts, 38.6 Niks aan zo hoor, heeft hij eindelijk een weekje vakantie en dan dit...
Heb het wel een paar keer geoefend vorige week, maar de laatste paar dagen niet omdat ie natuurlijk lekker bij opa en oma was . Vond het wel heel knap dat hij het nog wist. Hij had er op school ook een hele mooie ster bij gemaakt, in een envelop en die mochten we vanochtend openen.