Hier idem..... Hubbie gaat nu voetbal kijken, dus ik ga even lekker douchen en dan is het wel weer flestijd. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
ik ga zo ook douchen en dan lekker in bed heerlijk.. onee.. eerst nog een kind die om elf uur een fles wil. nou ja dan ga ik daarna slapen
' Dat ken je maar beter niet hebben he...Ik vind het altijd best vervelend al die muziekjes op websites. Vooral als ik vergeten ben het geluid weer zachter te zetten en het opeens uit de boxen hard komt
Goh, kon ik die van mij dat ook maar aan zijn verstand brengen....iig een keertje vaker familytime zou fijn zijn. (Plopsaland was zo leuk als gezin en zo goed ook voor Rick)
dan schrik je je een hoedje! opzich vind ik even nog wel leuk, maar niet als het maar door blijft gaan..
Als ie dan thuis is is ie vaak ook nog aan het werken of zijn zakelijke literatuur aan het bijwerken (is ook werken natuurlijk)! Maar ja, dan is ie in ieder geval thuis!
Ach ja, dat voordeel heb ik dan wel dat ie de hele week weg is. Hij is altijd verschrikkelijk blij als die lekker thuis is.