Dan heeft ie behoorlijk koorts.... Ze zeggen voor kleine kindjes met hoge koorts....een lekker lauwwarm bad...misschien dat dat 'm wat helpt????
wij hebben gelukkig een aparte douche maar ja huurhuis dus geen zin om daar zelf wat aan te veranderen en als we eruit gaan weer terug te doen in de oude staat. Moet wel zeggen dat de reden waarom we nu naar een jaar nog geen huis hebben gekocht is omdat we op elk detail aan het letten zijn. Zo moet er dus een bad en een douche zijn maar niet een douche in bad, de keuken moet mooi zijn, als er plavuizen zijn moet er vloerverwarming liggen en ga zo maar door en dan natuurlijk nog genoeg ruimte in en om huis voor 2 volwassenen, 2 kinderen en 3 honden. Denk dat we dus nog wel een tijdje hier wonen of ze moeten snel beginnen met het bouwen van de nieuwbouw met de tuinen op het zuiden.
Sorry meiden, zat de musical van Ciske de Rat te kijken. Erg leuk om weer te zien. En daarvoor had ik geen tijd om online te komen, want we waren pas om 20:00 uur terug. Allemaal een leuke jaarwisseling gehad????
Nou laat ik het zo zeggen: een uurtje geleden was ik nog niet ongi..........................................