wel grappig die wensen voor een vruchtbaar 2010, die van mij hoeft niet zo nodig vruchtbaar te zijn namelijk
Dat kan 2 dingen betekenen.....of er is wat verandert in het afgelopen uur óf je bent niet meer naar het toilet geweest.....
Zit trouwens wel te denken aan wat voor een anticonceptie ik ga gebruiken na de bevalling. Na de zwangerschap van Julian was de pil een ramp, vergat dat ding continu en om te voorkomen dat het toch een vruchtbaar jaar gaat worden wil ik dus eigenlijk iets anders dan de pil.
Gevoelsmatig zou ik nog wel een kindje willen , maar het lijkt me niet verstandig. (en bovendien heeft Pat nu al 4 kinderen )
he essie, als je morgenochtend gaat testen ga je dan ook gelijk hier neerzetten dat je posi hebt getest?? Zo ja, hoe laat denk je morgen wakker te zijn???
Verder vandaag nog steeds misselijk geweest. Ook last van brandend maagzuur en ik loop me elke avond toch een partij winden te laten......................... En het ongi gevoel is er nog immer.
dat sowieso want een spiraaltje lijkt me niet wat dus neig ik meer naar de prikpil maar moet natuurlijk wel weten hoe dat precies werkt enzo.
Meiden, hoe gezellig ik het ook vind, ik ga nu lekker douchen. Fijne avond nog allemaal, slaap lekker zometeen (of straks) en tot morgen!