Wij hebben trouwens iets vreemds met onze jongste hond, gisteravond laat liep hij ineens mank rechtsachter. Was ook heel rustig en kwam niet van zijn plaats af wat bij die hond echt een wonder is. Vanochtend kon hij haast niet meer lopen en toen hij eindelijk liep was hij rechtachter nog mank maar ook rechtsvoor en inmiddels is hij alleen nog maar rechtsvoor mank. Wilde de dierenarts al bellen maar wacht nu toch nog even om te kijken hoe het verder gaat. Voel ook geen verdikkingen of andere vreemde dingen dus waarschijnlijk heeft ie zich verstapt.
Zorgen maak ik me toch wel zolang ik de kleine niet zelf kan voelen en er weer eens een bezoekje aan de VK nadert . Aard van het beestje zullen we maar zeggen.
Als mijn handen dan slapen heeft het tenminste een reden nu is het inderdaad gewoon ineens uit het niets.
Is het bij jullie ook glad? Dan heeft hij wellicht met wandelen/uitlaten een verkeerde beweging oid gemaakt....
dat is dus het vreemde tijdens het uitlaten is er niks gebeurd, heb tenminste niks gezien, en daarna liep hij ook nog gewoon normaal. Het is dus ineens uit het niets gekomen lijkt het.
Inderdaad vreemd. Maar als het met zijn ene poot weer beter gaat, zal ik het ook nog maar even aanzien.
Ja dat heb ik dus inderdaad de laatste avonden ook. Zit ik gewoon in de bank, ineens slapende hand/arm .
dat zou natuurlijk nog kunnen, zat al te denken dat er dan waarschijnlijk in zijn rug iets niet goed zit omdat het voor en achter is/was en we mogen gewoon overal aan komen en hij geeft geen tekenen van pijn af. Baal nu wel dat ik mijn broer laatst onze voorraad rymadil (ofzo) heb meegegeven anders had ik hem daar een halve van gegeven.
Nou hij was er vanochtend al om 9:00 uur uit, maar lag er gisteren ook al om 21:30 uur in. Hij voelt zich beetje bij beetje beter, maar heeft nog wel veel hoofdpijn. Eergisteren heeft hij 4 saridon op en gisteren nog maar 2. Nu nog geen. En hoe hij zich onder de omstandigheden voelt: hij is superblij weer vader te worden! Maar hij had het ook verwacht. Ik stond vanochtend te shaken als een rietje toen ik de test ging uitvoeren, maar hij had geen zenuwen. De test gaf trouwens al een streep voor het venstertje überhaupt volgelopen was met urine. Dus we hoefden slechts 20 seconden te wachten op ons antwoord.
Maar hopen dat hij vandaag dan zonder saridon kan! hoezo zwanger? Leuk dat hij zo meeleeft en vol vertrouwen is!
Tja ik was natuurlijk al wel ff overtijd. Enne Bas was vorige keer bij de test van Merel buiten de honden aan het uitlaten en toen ben ik met die test in mijn handen naar buiten gerend. Vond ie wel leuker zei die. Erbij zijn was ook leuk, maar minder.