Ik ben er vandoor. Tijd om de kids naar bed te doen want die zijn hartstikke moe. Daarna gezellig met Niels Popstars kijken. Iedereen een fijne avond nog en een goede nacht gewenst! Ik hoop dat alle kleintjes goed in slaap vallen vanavond en lekker doorslapen tot morgenochtend. En Essie die is zwanger, Essie die is zwanger, Essie die is zwanger, tralalalalalala, ben echt blij voor jullie.
Zo, dat is maar goed dat je broertje hem naar het ziekenhuis gebracht heeft. Heftig hoor, en dat net voor je NK. Kan me voorstellen dat je je nu vermoeid voelt! Hopelijk mag je vader snel weer aansterken!!
Heb lekker veel gedaan in een uurtje tijd ofzo. Heb wat dingen uitgezocht, een eenpersoonsbed uitelkaar gehaald, waar het bed stond staan nu de fitnessapparaten en waar die stonden kan dan straks de computer staan. Verder nog het tweepersoonsbed in elkaar gezet zodat onze logees eindelijk op een echt bed kunnen slapen op zolder. Bij het inelkaarzetten van het bed wel de plaat waarop het matras ligt op mijn vinger laten vallen dus die doet nu beetje zeer maar verder geen schade opgelopen. Roeland is nu even weg geld halen voor zijn nieuwjaarsborrel van vanavond en als hij terug is kan ik als het goed is nog even het matras uit Julian zijn nieuwe kamer halen en boven op zolder op het bed neerleggen dan is dat tenminste al weg uit de kamer. Als Julian op bed ligt wil ik nog de stekkers van de computer eruit halen en kijken of het meubel een beetje makkelijk naar boven kan worden gezet. Zo niet dan zet ik in ieder geval de computer alvast boven neer want die is niet zo zwaar en dan kan Roeland als hij terug is of morgen het meubel verplaatsen. Dan moet er nog een stellingkastje naar boven, een tv, 2 stoelen en de kast waar onze handdoeken inliggen en dan is het eindelijk klaar!!!!!
Zo, jij bent druk geweest! Wel lekker dat dat nu allemaal gebeurt is, dan is dat maar vast gedaan. Maar denk je wel een beetje om je bekken? Want al dat gesjouw lijkt me daar niet zo best voor!
Susanne, inderdaad maar goed dat je broertje hem naar het ziekenhuis heeft gebracht! Hoop dat hij snel helemaal opknapt! Heel veel beterschap voor je vader!!!!
Ik hoop maar niet dat onze brunchers daardoor morgen niet kunnen komen. Ik heb zoveel lekkere dingen gehaald: * witte pistoletjes * bruine pistoletjes * kampioentjes * gerookte zalm * serano ham * kruidenkaas * filet americain * kip kerrie salade * melk, geitenmelk, karnemelk, vers vruchtensap * verse gewone en geitenkaas Daarnaast ga ik nog zelf tonijnsalade maken. En een prutje van spekjes, ui, champignons, knoflook en ei. En ik heb nog wel een flesje prosecco liggen voor erbij.
Wij hebben vanmiddag lekker 2 nachtjes weg geboekt. Van 17-19 maart gaan we naar een 4-sterren hotel in Roden. Dat is nog van de kruidvat-actie. We waren een beetje laat met boeken, dus er was bijna geen keus meer. Maar dit vinden we toch wel leuk, dus dan gaan we lekker samen genieten. Arinde gaat dan naar mijn ouders, die dat natuurlijk ook helemaal geweldig vinden. Heb er nu al zin, maar het duurt natuurlijk nog een poosje!!!!
Daar heb je gelijk in maar wil het nu eigenlijk gewoon een keer afhebben, heeft me als veels te lang geduurt Bekken zal ik vanacht en anders morgen inderdaad wel weer extra voelen.