Ladies en kids SUCCES Week 39 24 sept. om 14:30 uur prikjes Anoeska (Pluys) 24 sept. om 15:00 uur Brenden controle KA (Nannie) Er is nu op opsporings verzocht een reconstructie van een overval van een oude man. Dit is bij 't naastgelegen dorp gebeurt enne dat is dus lopend 10 min. van mij verwijderd wat erg! !
dat meen je niet? dat is wat zeg.... pieter zei net al print dat even uit gaan wij ook even naar mijn ouders...
meiden ik ga ervandoor..,. even met de hond uit en dan lekker op bedje! weltrusten allemaal en tot morgen
Tygo slaapt al sinds 20:00 uur heerlijk, ga hem zo wakker maken voor zijn laatste fles! Hij zou hem nu al mogen gezien hij om 18:30 uur de fles heeft gehad maar ik laat hem maar ff liggen nog dan slaapt ie morgen (dus ikke ook ) uit!
Oké I'm all by myself! Me myself en I Maar kep geen zin om een "Anno Niem Momentje" te nemen... Ga mijn tassie inpakken voor de nacht/ochtend en ga lekker naar bed! SWEET DREAMS!
Hij is wel aardig, maar ik heb nu al ideetje in mijn hoofd om hem nog mooier te maken. Als ik tijd heb ga ik het morgen doen. (eerder, toen ik nog geen moeder was, zou ik tot diep in de nacht doorgaan tot ik tevreden was... maar nu heb ik mijn slaap nodig)
Daar moet je dan morgen om strijden, maar je hebt toch de 1500 al binnen? Voor mij is het bijna alweer 600 pagina's terug dat ik er eentje heb geopend, dus ik ben eerst aan de beurt
Idd leuke filmpjes. Op dat filmpje samen met Merel hoor ik Niels er weer bovenuit Wat een kletsmajoor is het ook
Nee hoor dat vinden wij (denk ik) niet erg. Dikke knuf voor jou meid, ik hoop dat je je morgen beter voelt.