En sorry dat ik het zeg maar tegen een virusje daar bestaan geen middeltjes tegen, dat is gewoon uitzieken. Snap niet dat die arts dat zegt. Net als Maarit, is nu ruim een week aan de dunne maar daar kan je ook niets tegen doen. Een ab kuur helpt alleen tegen bacteriële infecties. En dan nog bepaald de arts niet of het voor jullie een belasting is dat jullie er een week mee bezig zijn.:x
Goedemiddag allemaal! Hier een HEERLIJKE nacht gehad! Esmée hoest nog steeds ontzettend.. Gisteravond rond kwart voor 7 op bedje gelegd (zonder mopperen.. jeeej ) Tot 9 uur heeft ze aan 1 stuk door gehoest, maar sliep wel.. Toen kwam ik erachter dat ik nog zetpillen van Christian zijn zus heb tegen kriebelhoest.. Gegeven terwijl ze sliep en ze heeft nog ff half uurtje gehoest en toen doorgeslapen tot vanmorgen kwart over 9! Maureen heeft gisteravond de hele avond geslapen en die heb ik om 10 uur slapend de fles gegeven en om half 11 lag ze alweer in bedje. Tot half 6 vanmorgen.. Fles gegeven en 6 uur sliep ze alweer en die hebben we om 20 voor 10 wakker gemaakt voor de kerk.. Daar de fles gegeven en na kerktijd ook nog beetje melk en ze liggen nu beiden al ruim een uur op bed.. Heerlijk!
Wij gaan nu met z'n allen even naar bed. Ze zeggen van niet maar de 2 oudsten zijn ook erg moe en morgen moeten ze weer naar school.
Een van onze modjes op het forum, Josien, heeft in haar onderschrift een link naar You Tube staan. Kan zeggen dat dat erg de moeite waard is om naar te kijken. Maar iedereen moet dat voor zichzelf bepalen natuurlijk.
Julian zijn nieuwe kamer is leeg!!! Nog even schoonmaken maar dat word dinsdag wel en dan kunnen we de meubels halen!!
Wat ga jij eten Ingrid? Wij eten sperziebonen met aardappels en gehaktballen. Die heb ik vanmorgen al gemaakt en gebraden dus heb er reuze trek in.
hallo allemaal, Nou werken was een succes!! Ruiten gekrabt, tien min eerder vertrokken.. NIET dus, auto starte niet, al met al tot negen uur bezig geweest.. Terug bellen, kon ik pas om 11.00 beginnen weer. dus nou jah, erg raar dagje Nog ff bij een vriend langsgeweest, voor een nieuwjaarsborrel, was ook gezellig! En nu uhmm.. Best moe.
Klinkt wel als een ok nachtje kk. Senn.. geloof ik.. minder? Sirenes zijn niet gezellig Daantje, geen idee, heb nooit een bloeding oid gehad, meestal betekende het eerder ongi. Uhm.. Bloem, lekker optijd wakker.. May zn haar verknipt.. Lekker dan, groeit wel weer, maar toch, je betaald er wel voor, en de commode, ik zou het ook niet doen.
ik heb eerst wortels geprobeerd en toen gestopt met eten want het was weer hetzelfde als elke dag dus dan probeer ik de rest al niet eens meer. Roeland heeft nasi gegeten, mijn ouders hadden het meegenomen en hij vind dat heerlijk.
Jaaa Al dat werk om alles gewoon weer vol te zetten, raar eigenlijk Op zolder staat ook alles bijna weer goed, nog een paar kleine aanpassingen en even met de stofzuiger eroverheen en klaar is ikke
Ik hoop echt dat ze een middeltje hebben waarbij je je wat beter gaat voelen. Zo val je dadelijk alleen maar af i.p.v. dat je aankomt.