De anw-papa Ben geen lid, en ging ff googlen, maar zo`n grap kost nogal wat, en dat was het me niet waard voor 7 uurtjes werken
@moppie1981 is het nog steeds gelukt om geen sigaret op te steken? Ik hoop dat het je lukt om te stoppen!
An ik ben er vandoor. Ga nu lekker onder de douche met Karsten en lekker op tijd naar bed. Nu maar hopen dat het vannacht niet weer zo'n drama wordt, want morgen moet ik werken. Ik hoop dat Noof ook niet gaat spoken vanavond.
Goedenavond, heo is het hier? Essie, ik lees dat je zwanger bent! Van harte gefeliciteerd meis, ook voor Bas!!
Hier weer lekker druk geweest met van alles en niks. Gister een nieuwe tel bij mijn abonnement mogen uitzoeken, boodschappen gedaan, was weg gewerkt, werken. En aangezien we een nieuwe kast hebben gekocht moest ik de oude uitzoeken (blegh, zag er zo tegenop) en weer een hoop weggegooid! Nu is de nieuwe kast ingeruimd en nou gaan we van de week die oude kast naar het vuilnis brengen. Oh ja, de box ga ik morgen uit elkaar halen. Manlief die wilde het elke keer niet en nu heb ik gewoon medegedeeld dat ie deze week de deur uit gaat aangezien ze er nooit meer in zit en het een grote zooi in dat ding word. Vandaag ook weer een was gevouwen en opgehangen en dat soort dingen.
Ik wilde graag een samsung preston maar die was er niet meer, dus het is een samsung star geworden. Maar dan in het wit. Nou ging het niet allemaal van een leien dakje. Het verlengen was zo gebeurt maar toen ik thuis kwam met de tel ontbrak de oplader. Weer terug naar de winkel en de oplader erbij gekregen. Maar nu past de kabel waarmee je de tel aan kan sluiten op de computer niet in de telefoon. Dus waarschijnlijk is het een verkeerde kabel, morgen dus maar weer terug naar de winkel.
Ach, zulke dingen moeten mij dan weer overkomen denk ik dan maar..Had ook weer een meevaller zaterdag. Ik moest een bepaald studieboek hebben. Ik besteld bij de boekenwinkel en zaterdag was hij binnen. Boek was 63 euro. Ik betaal met 70 en mevrouw geeft 17 euro terug. In eerste instantie zag ik het zelf ook niet anders had ik het direct terug gegeven uiteraard. Maar goed, toch een tientje goedkoper
Das wel lekker!! Vreemd dat de goeie kabels er niet bij zitten.. Nou jah, al het goeie komt langzaam toch?
Ja daarom. Nou ga maar eens bij Indi kijken, die loopt zich al een hele tijd aan te stellen in bed Ben zo terug.
hmm.. rustig hier zie ik.. ik ga er maar vandoor.. lekker op de bank tv kijken en hopelijk op tijd naar bed.. met esmée gaat het weer prima gelukkig.. ze gaat weer zonder mopperen slapen.. heerlijk! ladies, tot morgen waarschijnlijk...
Hallo meiden, Ben ik ook nog ff. Heb net wel terug zitten lezen, maar ik heb ff geen zin om te reageren. Zit een film te kijken. Kwebbels en Sann nog wel bedankt voor jullie felicitaties! Net even een gewijzigde voorlopige teruggave 2010 voor de Belastingdienst gemaakt. En jeetje wat maakt het voor hun veel uit of je een kind hebt. Op basis van de normale gegevens zonder kind moest ik rond de 400,- terug betalen van het eerder door hun opgegeven bedrag. Maar als ik invoer dat ik een kind heb, krijg ik ineens 1.100,- extra terug boven op hetgeen ze me laatst al meldden. Erg lekker dus. Zo ik ben er vandoor. Doeg meiden.