daantje zag ik net idd en van essie was ik nog niet eroveruit of het nou echt zo was maar wel dus dank je voor je update
ik doe mijn best om er weer te zijn maar ben momenteel erg druk met van alles en niks en dan vooral in huis heb het gevoel dat het thuis momenteel dweilen met de kraan open is op elk vlak en dan nog die laptop heb nu wel een mooie nieuwe staan, maar rem is er bijna alle avonden mee bezig om onze oude harde schijf uit te lezen en vervolgens moet ik dus de wereld aan foto's uitzoeken en in goede mappen zetten.
zo de laatste pagina's gelezen bij ons is alles op fikse verkoudheden bij de kids na goed. en wat ik net al zei heb het op mijn manier erg druk. heb het gevoel alsof het werk hier in huis zich alleen maar opstapelt. hoe is het met de sneeuw bij iedereen? ik vond het gister nog wel leuk en de kids die vinden het heel wisselend leuk of niet leuk. gister ochtend binnen 10 minuten stonden ze te krijsen ik wil naar binnen! ik vind het niet leuk! en gistermiddag lagen ze gewoon door de sneeuw te rollen. vanmoirgen moest maud dus weer naar school en remco dacht ik wel met de fiets kon. dus de fiets met kar stonden klaar en ikm denk ach de grote wegen zullen toch wel schoon zijn. nou ALLESBEHALVE ik heb een derde kunnen/durven fietsen en ik kan jullie vertellen het is geen aanrader. heb mijn pa gebeld of die maud tussen de middag wel wil halen en brengen met de auto, want naast dat het niet te doen was had ik ook nog voor 2/3 van de rit 2 sirenes in de kar zitten. maar goed verder dus alles prima. ik ga maar ff weer wat in huis doen tot later en als het me lukt ga ik dan wat spammen.
hier trouwens lekker gisteren met Rihanna gesleed! Wat leuk zeg en mevrouw zit echt als een prinses op die slee hoor!
DAANTJEE!! Wat doe je nou??? Gefeli!! Wel vroeg getest toch? 5 dgn voor je Nod? Maar hij is zeker positief!
Heb noof nog niet op een slee gezet, die wil dr nog steeds niet in staan, trekt mooi haar beentjes op Lk, ook goed nieuwjaar! Hier ook een pak sneeuw, maar heb jor wel op de fiets naar school gedaan (ook geen andere optie) gewoon vroeger weg.. hopen dat ie het wat red. Hier een redelijke nacht, mevr ging om half twee ofzo weer huilen, speentje dr in gedaan, en ze bleef door huilen. Maar meer mekkeren dan echt huilen, dus met een kussen over mn hoofd verder geslapen, en ze heeft het tot acht uur gered.. (geen idee hoelang ze gehuild heeft 30 min ofzo?) Was dr gewoon ZO zat van. Gedoe steeds..
Ach, voor een maand niet zo`n ramp Hmm, ik zou het gewoon op ontpillen houden, en wachten tot je écht goed ongesteld bent, en dat dan als datum nemen zeg maar..