neej.. het blijft gewoon waar het zit t groeit juist haha, dus ik denk niet dat het nog uit gaat vallen.
ik vind dat je moeder ook naar jullie toe kan! tenzij ze niet mobiel is ofzo, maar volgens mij is dat niet zo. Zij moet toch ook het beste voor haar kleindochter voorhebben... jammer, weet ik nog niet welke ik moet vragen! vond hem zoooo lekker ruiken en zo lekker zacht graag gedaan, die link! en als wij dat nou wel erg vinden??? fijn dat je lekker gwerkt hebt! donkerblond tot aan mijn schouders, dat klopt! weet ik, maar daar staat jurre er leuk op, maar zie ik er niet uit en ik maak de meeste foto's dus sta er niet vaak zelf op! klinkt helemaal leuk. wij hadden ook een kleine bruiloft. zijn uiteindelijk met 17 mensen gaan eten, heel relaxed en heel gezellig! he wacht eens effies... jij zou er niet zijn okeee onthou dus... Novalie is geen tosti! hij is leuk!! tsja, dat past vast niet in je tuin! tenzij je stiekum op een kasteel woont zonder het ons te melden! ja, maar opm nou gelijk 10 pompjes te kopen.... altijd leuk die FLIMPJES Ik was mijn kind aan het voeden en tv aan het kijken in de woonkamer zal zo eens kijken! Jurre heeft ook een site (zie onderaan bericht) en houdt van berichtjes in zijn gastenboek! (ook hint ) zo doe ik het constant!! ik haaaaaat strijken!! enne je mag ons gewoon als klankbord gebruiken als je ergens mee zit hoor! is niet lastig vallen! oh, dat lijkt me heel humoristisch!! als jurre niet wil slapen skype ik jou wel! en geen KISS ofzo!! zoals die tv-serie ach wat schattig!!!! ooh wat lief en gaaf!!!!! wat voor een ga je kiezen? echt leuk! flink cadeau zeg! haha, en hielp het??? tsss nee hoor!!! hierblijven jullie!! wat fijn dat dat werkt zeg! zo ben weer bij mijn eerste berichtje van vandaag! nog even gauw de nieuwe dan ben ik hlemaal bij! balen zo'n nacht!! ik heb geen idee! hoop voor je dat het eenmalig was!! (of dat ie t alleen doet als ie bij yaron is, heeft hij er last van en jij nieyt ) nee geen spruw... maar gewoon door t harde trekken en drinken denk ik.. beetje rauw ml leuke kleertjes, al vind ik 12,50 wel duur voor 2 2dehands truitjes.... maar moet t zelf bepalen natuurlijk oke dat was het!
ik ben benieuwd! maar vind hem zo ook erg mooi hoor! hahaha, herkenbaar rond elf uur.. ik moet toch naar bed hoor want.. bla bla
haha, ik vind de 500 en `1500 erg leuk dus ik ga voor de 2500 haha dus vanmij mag je de 1600 (alleen moet je me dan wel aan de kant slaan.. zoals gewoonlijk )
geen idee? misschien gewoon even uit zn doen? dat het vannacht weer beter gaat? hoe ging het met het oppassen trouwens? heb je dr nog veel last van gehad?
zo mogen mijn ouders/schoonouders ook wel onverwacht komen. het was dus wel jullie avond (een keuken kado en een heerlijk slapende dochter)
zo. ik ben weer bij hier ook wel een goede nacht, half elf laatste flesje, en om half acht weer wakker.. dus daar doe ik het wel voor! straks nog weer kraambezoek.. wel gezellig als is het kind al 3 maand ondertussen! en ben druk bezig in huis.. of nou jaaa druk.. ben aan het afwassen en mn was is al opgehangen
zo wat een lang bericht! wel mooi overzichtelijk maar als ie niet wil slapen, skype me maar hoor.. ik ben zeer slaap verwekkend :d alhoewel.. kinderen beginnen bij mij OF gigantisch te brullen.. of ze vallen in slaap, maar het laatste komt vaker voor