misselijkheid nog steeds aanwezig, eten nog steeds niet langer als 3 minuten na het eten ongeacht wat en hoeveel. Vandaag thuis gebleven van het werk want zag het niet zitten na boven de pot te hebben gehangen de halve nacht en hele ochtend. Gelukkig morgen naar de huisarts.
Wat ik hier doe is duidelijk uitleggen wat ik ga doen.. Zodra ik de trap oploop zeg ik haar dat of mama, of papa en mama beneden zijn en dat ze lekker in haar bedje gaat slapen.. Op deze leeftijd zijn ze erg toe aan dingen uitgelegd krijgen heb ik begrepen.. Sinds we dat doen gaat het weer goed met Esmée
Ladies, ik ga er vandoor. Esmée is wakker na 2 uurtjes slaap.. Opa en oma komen straks om op te passen, want wij hebben gesprek met reumaverpleegkundige! Daag!!
hihi, toch handig dan he zo'n intern noodrantsoen. maar goed, prettig is anders en het is toch wel goed als je je vitamientjes binnen krijgt. Misschien dus toch naar de huisarts dan?
Doe ik ook altijd.. Eigenlijk al vanaf dag een, bij jor, dus dat zit in mn systeem.. Jor kan ook niet zonder, dus bij noof gaat het automatisch. Vertel altijd, Nu schoenen aan, want we gaan zo op de fiets/buggy enz, en dan naar bla bla.. Maar bedankt voor de tip T is idd belangrijk dat ze "weten" wat er gaat gebeuren.