sluit hem hier ook af. ben weer tot rust gekomen en wil sam zo de laatste fles voor vandaag geven en dan zelf naar bed. trusten en tot morgen
Ik gun het hem van harte, zijn leven en dat van de kids gaat toch door (alhoewel hij wel heel snel verder ging, maar goed). Van haar is het idd ook knap, valt niet mee 2 kids van een ander die ook nog hun moeder verloren hebben.... We hebben wel nog contact en zien elkaar ook nog met verjaardagen enzo, maar ik heb met de rest vd familie (zus en ouders) ook heel veel contact. Sterker nog het zusje van die vriendin is de peettante van onze Joost .
Hi ladies, Geloof het of niet maar ik kan niet slapen! ! Tygo is gisteravond heel verdrietig geweest! ! We kregen om 19:30 uur kraamvisite en met wat korte tussenposes heeft ie alleen maar gehuild. Drinken wou hij ook niet...was ik echt niet van hem gewend. Hij heeft net 90 cc op en is weer in slaap gevallen. Ondanks dat ik zeer moe naar bed ging...ben ik nu dus KLAARWAKKER! Nou ja heb ik in elk geval de tijd om es rustig bij te lezen zonder dat ik in mijn rechterooghoek meldingen binnen zie komen dat er weer reacties geplaatst zijn hihi. Weet alleen niet meer vanaf wanneer ik alles gemist heb doe dus maar wat... Hi meis, Goed om te horen dat je (ex)vriend toch nog idd trouw is aan de kleine. Ik kan me goed voorstellen dat je nu niet zo 1 2 3 weer opnieuw met hem begint, het zal weer moeten groeien denk ik. Zoals ik het lees is het voor jou en de kleine best een chaotische bedoeling bij je pa. Mss is het idd beter om daar weer weg te gaan. Balen dat het ook niet zo lukt met de instanties maar doen ze verder wel wat voor je, het zal volgens mij wel allemaal lang duren voordat alles geregeld is? Enne wat een prachtig ventje heb je hoor! Zo cute! Wat betreft de voorkeurshouding..Tygo ligt graag op zijn linkeroor. Al moet ik zeggen dat ie soms ook gewoon zelf met zijn hoofd wisselt, maar meestal rol ik een dekentje cq hydrofiele luier op en leg deze naast zijn hoofdje. Ik krijg wisselende adviezen...de kinderfysio zegt dat ik hem moet wisselen van zij, maar het CB zegt dat ik hem plat op de rug moet leggen en het hoofdje moet draaien? ? Dus ik probeer het zoveel mogelijk in de gate te houden en anders doe ik het dus op deze manier. Zooo lekker geshopt dus hi hi Jammer dat de bios niet door ging...Beterschap...lekker dat Yaron zo goed bezig is. GEFELICITEERD! Enne cute spam! Oh je hebt jezelf es lekker verwend hihihi heerlijk he dat shoppen dat doet de mens goed! Sterkte morgen met Christian. MEETING? ! Ik heb wat gemist...pls iemand PB mij met de details! ! Overigens wel gezellig ! ! Wat ik zelf doe is dat ik Tygo 15 min. laat jammeren in bed en als ie dan nog niet slaapt of klaar wakker is en mega huilt haal ik hem eruit. Wat een leuk idee! Wat gezellig! I'm in for it! Gezellig gezellig gezellig! En qua mee rijden enzo...hier altijd mogelijk en als het moet regel ik via Hughs werk een grote auto zodat ik bijv. vanaf het Station Utrecht Centraal nog mensen kan oppikken ofzo... Puzzels kan ik mss wel regelen, moet dan wel ff contact opnemen met mijn oom die is nl. ook puzzelverslaafd! Zal es vragen of ie nog wat heeft... Ik kom er nog op terug (als ik het niet vergeet ops ) Klinkt zeker erg gezellig en heerlijk dat de grootouders zo trots zijn hihihi Oh Spannend! Zal ik het op de lijst zetten?! Jah mega zielig hoor! Gefeliciteerd met je kennis! Ik probeer het maar lukt nog steeds niet... Ik houd overigens niet bij hoeveel flessen hij nog krijgt. Wel ben ik van de 120 naar 150 cc gegaan maar deze drinkt hij soms niet geheel op en komt alsnog 's nachts maar dan geeft ik tegenwoordig gewoon een kleine fles van 90 cc ofzo. Gefeliciteerd Meis! Enne klinkt als een zeer wisselende en uitdagende baan hoor!
Juli Mama's 2008 !!Gelieve het overzicht niet zelfstandig aan te passen zie info onderaan de pagina!! De Kids In onze gedachten Tessa* 11 maart 2008, Dylan* en Dinand* 8 april 2008 5 april Dylan* - zoon van Vergo - *8 april 2008 6 april Dinand* - zoon van Vergo - *8 april 2008 1 mei Kyara - dochter van Susi 1 mei Rebecca - dochter van Susi 27 mei Brenden - zoon van Nannie 18 juni Genaro - zoon van Miss Sil 22 juni Mies - dochter van Etje 24 juni Nilo - zoon van Patricia01 24 juni Britt - dochter van Mayo1982 24 juni Wessel - zoon van Bloem82 25 juni Nièl - zoon van Mrietje 25 juni Chris - zoon van Duikster 27 juni Karsten - zoon van Senninha 27 juni Sandro - zoon van Lee74 29 juni Senna - zoon van NinaVI 29 juni Jules - zoon van Nin0 30 juni Novalie - dochter van Anno niem 30 juni Jeroen - zoon van Memoiikke 1 juli Tygo - zoon van Silla 1 juli Mayron - zoon van Monkeylove 1 juli Roan - zoon van Niesje1980 2 juli Isabella - dochter van MamavanPerine 4 juli Midas - zoon van Anne75 7 juli Aimey - dochter van Nance1979 8 juli Nikita - dochter van Susanne85 9 juli Guus - zoon van Penny 9 juli Rajah - zoon van Heidi77 9 juli Jasmijn - dochter van Jessbutterfly 10 juli Jesse - zoon van TuttiFrutti 12 juli Mees - zoon van Christiea 13 juli Indi - dochter van Kwebbels 14 juli Isabella - dochter van Lisettedijkstra 15 juli Marin - dochter van Veraatje 15 juli Esmee - dochter van Knuffelkonijn 15 juli Dean - zoon van Mirre 15 juli Jasmijn - dochter van Beastie 16 juli Sem - zoon van Esther1986 16 juli Fenne - dochter van Daisy 16 juli Linne - dochter van Daisy 16 juli Fae - dochter van Athina 16 juli Marcus zoon van Sassa25 17 juli Joost - zoon van Ramoontje 18 juli Eline - dochter van Minka 18 juli Ivy - dochter van Sann 18 juli Timo zoon van Moesje83 20 juli Mika - zoon van Daantje85 20 juli Danique - dochter van Lientje 20 juli Mikayla - dochter van Miss Piggle 21 juli Merel - dochter van Essie1979 22 juli Yannick - zoon van Naomi32 22 juli Julia - dochter van Patricia34 23 juli Sam - dochter van Lovelykids 23 juli Iliyas - zoon van Mila24 23 juli Dean - zoon van Bd81 25 juli Demi - dochter van Mirjam2112 25 juli Anoeska - dochter van Pluys 27 juli Rihanna - dochter van Liesje76 29 juli Yelina - dochter van InezI 30 juli Jurre - zoon van Rensie 02 augustus Pieter - zoon van Mone 11 augustus Mehmet - zoon van Selma 13 augustus Julian zoon van Ingrid30 Afsprakenlijst Week 34 22 aug. om 9:20 uur 1e CB afspraak Marcus (Sassa25) 22 aug. om 14:35 uur prikjes Danique (Lientje10) Week 35 25 aug. om 11:00 uur 1e CB afspraak Joost (Ramoontje) 25 aug. om 11:30 uur 1e CB afspraak Anoeska (Pluys) 28 aug. om 09:00 uur 1e CB afspraak Sam (Lovelykids) 28 aug. om 10:00 uur nacontrole gyn MvP Week 36 01 sept. om 08:30 uur prikjes Tygo (Silla) 01 sept. 1e schooldag Rick (Ramoontje) 02 sept. Pien weer naar school (MvP) 03 sept. om 10:50 uur na-controle Gyn Sassa25 05 sept. om 15:20 uur prikjes Roan (Niesje1980) 05 sept. om 11:15 uur prikjes Novalie (Anno Niem) Week 37 08 sept. om 14:00 uur prikjes Karsten (Senninha) 09 sept. om 10:40 uur prikjes Mayron (Monkeylove) 09 sept. om ? uur 1ste CB afspraak Jurre (Rensie) 10 sept. om 09:40 uur prikjes Jesse (Tuttifrutti) 10 sept. om ? uur prikjes Isabella gaat via inloopspreekuur (MvP) 10 sept. om 10:00 heupecho Isabella (MvP) 11 sept. om 11:15 uur prikjes Mikayla (Miss Piggle) 11 sept. om 14:10 uur CB + prikjes Jasmijn ( Jessbutterfly) Week 38 15 sept. om 9:30 uur prikjes Joost (Ramoontje) 15 sept. om 09:40 uur prikjes Marin (Veraatje) 16 sept. Eerste werkdag Senninha  16 sept. om 14:30 uur prikjes + afspraak wijkverpleegkundige Indi (Kwebbels) Week 39 23 sept. om 13:45 uur prikjes Timo (Moesje83) Week 40 Week 41 07 okt. Eerste werkdag Silla  10 okt. om 13:45 uur nacontrole gyn Lientje 10 8) Buddylijst 8) Silla <--> Monkeylove <--> Mayo1982 Senninha <--> Patricia <--> Anno niem Athina <--> Penny Etje <--> Mama van Perine Duikster <--> Veraatje <--> Rensie Vergo <--> Mirre <--> NinaVI Niesje1980 <--> Lientje <--> Lee74 Susi <--> Susanne85 <--> Jessbutterfly Knuffelkonijn <--> Nannie <--> Esther1986 Jessbutterfly <--> Lisettedijkstra <--> Essie1979 Mrietje <--> Christiea <--> Kwebbels Bloem82 <--> Bd81 Heidi <--> Misspiggle <--> Duikster Lovelykids <--> Tuttiefrutti <-->Ramoontje Mirjam2112 <--> Miss Sil Selma2 <--> Ingrid 130 <--> Senninha Pluys <--> ? ? Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Verklarende Juli mamas woordenlijst Bedgym = Gymen in bed. Bijvoorkeur met man of vriend Penny-aktie = Een onhandige handeling of moment waar je achteraf erg om moet lachen, vernoemd naar onze lieve Penny Boutnacht = Een nacht waarin je niet slaapt omdat er iets is wat het slapen belet... Een dikke zwangere buik en bijkomende ongemakken of een baby die blijft janken. Ook bekend als Houtnacht Onderkantje = Het vrouwelijke geslachtsorgaan Kattenwas = Je baby opfrissen (gezichtje, handjes en billetjes) met een washandje i.pv. een badje. Boxsprinmatras/Surfplanken = Kraamverband Melkfabrieken= Borsten Artiesteningang= Anus Senseopads= Zoogcompressen Plaatsing of wijziging op de lijst? Stuur dan een PB door naar Silla. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. (benodigde info kids; Geboortedatum + naam baby. Bij afspraken: datum, tijd, soort afspraak)
Goedemorgen, hier weer zo'n goede nacht gehad. May had om half 9 zijn laatste fles en vanmorgen om 06:03 werd ie wakker Pfff moet vandaag naar mijn werk toe om 12 uur. Ik wil even de uren bespreken en wanneer ik begin blablalba. Wil die nerd waar ik die afspraak mee heb meteen het nieuwe systeem uitleggen en de veranderingen Whahaha wens m veel succes maar ben bang dat ik het niet ga onthouden tot Oktober ennem... Ik neem Mayron ook mee dus jah... Weet niet of ie eraan toekomt
Goedemorgen... Hier een redelijke nacht achter de rug. Om half 9, toen om 1 uur, toen om half 5, toen om half 9.. Heerlijk... Presteert ze het net om vanaf de commode Christian onder te plassen (dacht dat alleen jochies dat konden)... Liefs Wendie
Ola ladies! Zeg ML kan Mayron niet ff met Tygo gaan praten hihi Zoals ik vannacht al melde Tygo was weer een beetje van slag, al kwam ie wel om 07:00 uur bijvoorbaat melden dat ie honger had telkens wanneer ik in zijn bedje keek lag ie weer te slapen.Uiteindelijk werd ie om 8 uur wakker en heeft (na 1 uur , 3x verwarmen en 1x verwisselen van fles ~Difrax naar Avent) eindelijk zijn fles op. Ik moet zeggen voel me goed ondanks de korte uurtjes maarja dat is de mens gewend nu haha Hhahahaha Knuffelkonijn wat een pittige meid hihi
Zooo tis rustig deze ochtend hi hi Ga ff douchen en Tygo een "Kattewasje" geven, en dan naar de HA om mijn urine in te leveren. Oh vraagje Tygo kwijlt zo, je zou bijna zeggen dat ie tandjes krijgt hihi. Maare ik hoef me daar toch geen zorgen over te maken toch? Tis somber weer vandaag, kep geen auto tot mijn beschikking grrrr Hugh is daarmee naar zijn werk (ipv) de motor. Overigens de nieuwe auto is van de baan. Geld gaat op spaarrekening en Hugh kan via zijn werk (werkt bij autoverhuur bedrijf) auto's regelen die hij dan mee neemt. Dus als ik ga werken hebben we van di t/m donderdag (mijn werkdagen en ik woon een paar minuten bij mijn kantoor vandaan dus kan op de fiets) mijn autootje en van donderdagavond tot dinsdagochtend de auto van de zaak. En mocht mijn autootje het dan begeven of mankementen vertonen kopen we pas een nieuwe. Nou ja ik ben boven! Lator...
Hoop dat je je al weer wat beter voelt Sassa? vervelend dat je man niet even mee helpt. Je doet de opvoeding toch samen lijkt me? Die van mij zegt altijd: je kan beter een dag werken dan een dag thuis zitten en de kids verzorgen, da's veel zwaarder. dikke knuf voor jou