Heyyyyyyyyyyyyyyyyyy meiden!!!!!!!!!!!!! Hier weer een teken van leven van mij hoor!! Voor iedereen nogmaals en alsnog De allerbeste wensen voor 2010!!! DAt het voor ons en onze gezinnen maar een heel gelukkig, gezond en gezellig jaar mag worden!!!! Hoe is het hier?? Jullie zijn druk geweest met kletsen zeg!!! Ga dus ook echt niet alles teruglezen hoor . Maaruh.................... Essie???? Ben je zwanger???? GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!! En Daantje misschien ook???? Wat een super nieuws!!! GA heel hard voor je duimen dat het idd raak is!!! Goh meiden, wat een vruchtbaar begin van het jaar!! Super voor jullie zeg! Ben zo onderhand nog de enige hier bij wie het er wschlk bij een gaat blijven . Maar goed, ben er niet minder blij voor jullie om hoor!! Vind het echt helemaal geweldig voor jullie!! Geniet ervan met volle teugen!! Vond de zwangerschap toen zo bijzonder en mooi en is zo snel voorbij gevlogen! Hoe is het verder hier met alle kids? Hoe is het bijv. met Joost van Ramoon? Is hij alweer opgeknapt? En hoe is het met de andere kindjes? Met Mees is het heel goed. Hij gaat zo snel in alles de laatste tijd. Qua praten (kan de woorden zowat niet meer tellen die hij zegt, zo zegt hij sinds vorige week zo schattig 'komma (kom maar) en pakt dan je hand en neemt je mee). Hij kan de deurkruk al gebruiken om de deur open te maken en krijgt schroefdopjes al los!!! Gaat echt zooooooo hard ineens. Ahhhh en ook zo lief dat hij ineens heel vaak uit zichzelf en uit het niets ineens 'kuus' zegt en dan een kusje komt brengen en 'mwah' (kusgeluidje) erbij maakt. Ow ja, en dat hij poep zegt als hij gepoept heeft of een windje laat, hihi. Het slapen gaat nog steeds niet zo goed. Wel is het me de afgelopen dagen gelukt om met praten als brugman hem in zijn eigen bedje weer rustig te krijgen waardoor hij uiteindelijk in zijn eigen bedje blijft liggen de hele nacht, ookal een hele overwinning vond ik zelf. Ben enorm druk met allerlei wijzigingen op het werk en opdrachten voor school dus zal helaas niet zo veel online zijn. Als er bijzonderheden zijn, willen jullie me dan pb'en? Maar probeer af en toe tussendoor wel ff hier te spieken hoor . Ben nu alleen bekaf na een superdrukke werkdag (logisch na bijna 2 weken vakantie) dus ga zo met een kopje thee voor de buis private practice kijken.
Ow, Terschelling was trouwens kei gezellig!!! Hebben ons enorm vermaakt. Ookal was het slapen van Mees op 1 nacht waarop hij op miraculeuze wijze ineens doorsliep na, helaas een drama. Hebben genoten van het eiland, de gezelligheid samen en Mees heeft voor het eerst gesleed!!! Zo leuk!!
Hihihi, en toen was het rustig hier. Nou ja, kan ook niet verwachten natuurlijk dat als ik ineens na een week online kom, iedereen hier op mij zit te wachten he? Zie dat Lisette wel online staat, maar je bent vast ff druk met iets anders. Nou, ik ga er weer van tussen meiden. Hoop morgenavond nog weer ff online te kunnen!! Fijne avond iedereen en hopelijk tot gauw!!!!!
Fijn dat je weekendje weg lekker was! Leuk, dat Mees echt meer begint te praten enzo, lekker wijs Succes met werken enz. En met thee drinken.
En hopelijk knapt ze snel weer op! (Misschien was ze daardoor ook wel niet zo weg van het auto rijden?)
haha, dat moet je je maar afvragen Neej hoor, je werd gemist Ja.. Vind het ook geen stijl van je.. maar ja, thee is belangrijk natuurlijk!
hihihi, ja, het werken is gelukkig morgen pas weer hoor. En het theedrinken gaat goed komen. Nog lekker een kerstchocolaatje erbij, heerlijk! Begin morgen voor het eerst op mijn nieuwe werkplek, nu voor 1 dag in de week tot maart (de andere 2 dagen op mijn oude plek) en dan vanaf maart 3 dagen op de nieuwe plek. Ben benieuwd morgen!!! Het is dichterbij huis dus ga voor het eerst in jaren weer op de fiets naar het werk. Zal wel koukleumen worden, maar ook wel heel lekker weer hoor, fietsend naar het werk kunnen! Hoe is het met jou Ano?
Ano, is je moeder alweer bijgedraaid na die rare reactie laatst toen je vastzat op die party in de sneeuw?
Spannend dus! Wat voor werk doe je ook alweer? Lekker op de fiets, als het iets minder sneeuwerig is, gladheid ben ik geen fan van. Met mij is alles prima. Noof slaapt iets minder de laatste dagen weer.. Helaas, maar verder geen klagen.
Ja, gelukkig wel, heb haar nog gebeld, en we hebben het uitgesproken, gezellige kerst en oud en nieuw met elkaar gehad. Dus dat is weer helemaal over.
Was het nog mooi weer trouwens? Koud wel denk ik, maar ook sneeuw? enz, op Terschelling? (Al heb je dat niet snel op de eilanden geloof ik...)
En toen was ook Ano verdwenen... Maarja, ik had natuurlijk ook gezegd dat ik er van tussen zou gaan, dus..............Je kon niet weten dat ik toch de verleiding niet kon weerstaan en ff bleef kletsen. Maar goed, nu iedereen er van tussen is, ga ik toch maar dat kopje thee en dat chocolaatje halen....