hmm, opvang op de sportschool hebben we hier ook maar durf het niet echt aan om haar daar achter te laten. ivy heeft erg veel aandacht nodig en wl niet dat ze daar alleen maar brult. Vind haar ook nogf zo klein.
Dat heb ik ook met de babykamer hoor, heb alles van mp en dan met een likkie verf ziet het er top uit, vaak vind ik die "nieuwe" babykamertjes ook geen uitstraling hebben, maar dat is mijn mening. Ik had bij Leroy ook een hele nieuwe en ik vond het er allemaal zo nieuw uitzien ahahahahaha.... Ben er nooit egt gelukkig mee geweest. En dat ben ik dus met goedkope zooi wel die je lekker zelf op kunt knappen...
doe ik ook veel hoor! dan heeft het meer persoonlijkheid ofzo.. alleen soms is het moeilijk om de goeie spullen te vinden
het programma ken ik niet.. is dat leuk? of ook zo vreselijk als de teletubbies? (en jor en ik houden niet van clowns.. we vertrouwen ze gewoon niet )
Hier ook weer een goede nacht gehad. Marin heeft van half 11 tot half 7 geslapen. Heerlijk! En nu ga ik op visite... tot later dames! Enne ... niet te veel kletsen hoor!