En neemt dan een hap van de bovenkant De tosti vond ze wel lekker .. De ketchup, niet de moeite waard.
Zo ik ben bij en bij deze zeg ik 'doei' tegen iedereen die ook 'doei' heeft gezegd Kan iemand mij uitleggen waarom ik nog steeds mailtjes binnenkrijg terwijl ik net het abonnement heb opgezegd?
hahahaha heb een foto van isabella als achtergrond en als ze die ziet is het ook gelijk lella!!! en dan lachen.. die vind zichzelf ook geweldig!!
tja ik doe wat me goed lijkt. van de week nog boodschappen voor hem gedaan. hij had geen echte pyama(slaapt altijd in tshirt en ondergoed) dus dat gekocht voor hem en die eikels in t ziekenhuis hadden m gewassen met shampoo met parfum terwijl hij allergies is voor parfum en ze wisten dat ook nog eens. dus ff t goede spul gekocht voor hem. maar meer kan ik voorlopig niet doen. heen gaan en hem helpen voor zover ik kan en mezelf toe laat. moet ook nog aan mezelf en die kleine in mijn buik denken en natuurlijk er ook nog voor nikita zijn
Spannend hoor allemaal die 20 weken echo. Fijn dat Jacob weer aan de beterende hand is. Hier hebben we een paar zwangeren erbij een een mogelijke zwangere. Maar ik loop een paar pagina's achter met bijlezen dus dat zal je inmiddels wel verteld zijn.
ja. en wijst dan met haar vingertje en gaat lachen. zou graag wel eens willen weten wat er in dat koppie om gaat hoor.
Haha, neej, mayo slaat ze rood van uit, dus ook geen optie, en chilisaus is nog wat te pittig denk ik