ja misschien wel. maar laat dat dan zijn ergens eind juli ofzo haha. veel eerder is t nog niet klaar. al hoe wel ik ga gokken op 10 juli 2010 of 10 aug 2010. past mooi bij nikita haar geboorte dag haha
ja niet normaal hoor. toen waren die personen er niet bij of er net uitgezet omdat ze t niet konden bij houden. nu zijn er 4 meiden bij gekomen incl de meiden die er toen uit zijn gezet en e ziet meteen de hele groep in elkaar zakken als een drilpudding. hun laten m wel tig keer vallen terwijl de andere zo hun best doen om ervoor te vechten en t zo goed mogelijk te brengen
Is het dan niet handig om de niet zo leuke voor je te houden? Ik zou er in elk geval niet vrolijk van worden om dat te horen
Maar het vermelden? Als ze niet positief zijn.. Dat is toch niet echt nuttig? (Of ik ben weer een doos )
ja vast wel ik ben allang blij dat we ff in die hal hebben kunnen trainen. zo weet je hoe de vloer is en de lampen. alleen vond ik de hal wel klein uit vallen qua zitplaatsen en je staat nu ook veel dichter op t publiek dus dat maakt t wel extra spannend