Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jijook al???!!!!!!!!!

:):):):):):)

Ga alvast heel hard duimen!!!!!!!!!!!!!

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ach goss, meisie, hoe is het nu met haar?

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Alleen de 7e kan hier niet, de overige data kunnen wel ;). (al moet ik even bij Pat checken wat zijn plannen qua hondentraining zijn, want die heeft binnenkort een show, ik weet alleen niet precies wanneer ;))

4. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

wat lief van je!! en ook van veraatje trouwens!!

dat zou ik inderdaad morgen wel eens kunnen doen. dan staat het in ieders geval op papier.:)

5. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    ja ik ben morgen middag weer ffies online. mits t forum tdoet natuurlijk

fijne avond allemaaal en slaap lekker lieverds

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    En dan maar hopen dat ze niet gaat krijsen!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ramoontje, Julian eet de laatste weken ook ontzettend slecht hoor. Vooral 's avonds krijg je er soms dagen achter elkaar niks in en dan eet hij weer een dag redelijk en dan weer dagen niet. Hij ziet er nog steeds goed uit, is blij, vrolijk en net zo druk als altijd dus ik ga er geen strijd om maken. Hij krijgt zijn bord met eten en wil hij eten leuk, wil hij niet eten net zo leuk dan gaat het de vuilnisbak wel in.

Kan me wel voorstellen dat jij er anders over denkt aangezien hij ook in het ziekenhuis heeft gelegen en nog steeds niet echt fit is en dan zou je noujuist zeggen dat eten goed is om weer op krachten te komen.

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg, allemaal buikgriep of iets verkeerd gegeten??

Hoop dat jullie snel weer opknappen!!

9. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

hahaha precies;)

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Mirrem, hoe gaat het met het slapen van Mees?

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En als ik nou 100% zeker wist dat hij een potje wel op zou eten...waar hij eerst zo dol was op potjes, gaan zelfs die niet meer leeg tegenwoordig....;)

Ehm....da's een goeie......lijkt mij dat het voor het inhaleren makkelijk is als ze d'r speentje niet in d'r mond heeft, maar het zal geen kwaad kunnen denk ik. En ze wordt natuurlijk wakker als je d'r speentje uit d'r mond haalt?

12. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Goed nieuws dus, gefeliciteerd!!! En super fijn voor Joost!!!

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Alleen zo jammer dat je er niks aan hebt ;) (in mijn geval dan ;))

Het was maar een ideetje, maar dan weet je vk in ieder geval waaraf-en-waaraan en dan zou je bijv. voor volgende week nog een afspraak kunnen maken waarbij Jos dan wel mee kan (voor de laatste puntjes op de i)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier hebben ze in de wachtruimte een hele speelhoek met loopauto en al en in de kamer zelf hebben ze aan de wand een heel speelding staan en er staat een kast waar ze onderin niks hebben staan dus daar kruipt Julian elke keer tussendoor. Hij is tot nu toe op 1x na elke keer meegeweest en ze willen hem al gebruiken als mascotte:D

Anders inderdaad in de buggy laten zitten en wat te drinken en een liga ofzo meenemen. Is ze in ieder geval even bezig;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Jij ook slaap lekker en ik hoop op een mooie echo morgen!

16. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

moeilijk lijkt me vooral als het zo lang duurt, hier eet isabella ook al een tijdje slecht, heb vandaag maar tosti gegeven. Heb wel het idee dat het ook door haar keel komt.
    tsja en als je het al pureert komt het toch wel redelijk overeen met die potjes??

het gaat mij er inderdaad om dat ze dan wakker word en ze dan gaart huilen, en het moest gegeven worden als ze niet huilt;) en nu komt het toch via de neus binnen dacht ik..:)

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik ga maar eens:

Mirrem, succes met bijlezen (het is best veel :) )

Susanne, succes morgen

Ramoontje, sterkte en beterschap voor Joost

Lisette, geen ruzie maken met je mannetje ;)

Daag

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Echt druk om maken doe ik ook niet hoor, want ik redeneer eigenlijk wel het zelfde. Het enige nadeel vind ik dus dat ik nu dus weer aan die avondfles zit, terwijl we daar nou juist zo fijn vanaf waren. Maar ja om te zorgen dat hij iig genoeg te drinken binnen krijgt moet ik natuurlijk wat ;) (zeker omdat het niet zo'n drinker is, ik mag blij zijn als er per dag zo'n 100 ml vocht extra ingaat, dus naast zijn 2 flessen van 150 ml)...en die pyjamapap die drinkt hij meestal toch wel goed...

Heb 'm trouwens sinds we uit het ziekenhuis zijn ook weer even op de groeimelk gezet....voor mijn gevoel krijgt hij dan iig genoeg vitamines enzo binnen :);)

19. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

ik denk dat ik het zo maar ga doen inderdaad, denk toch dat ik vanaf volgende week weer elke week heen mag. maar mocht de bevalling eerder beginnen heeft ze in ieders geval een plan:)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dankjewel!

Share This Page