Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nou, ik had dus bij willen lezen maar kwam er net achter dat ik dan in 10 minuten 60 pagina's moet lezen en dat gaat me dus niet lukken. Jeetje meiden, jullie zijn productief geweest vandaag!!!

Zit zo alweer aan de buis gekluisterd voor een dubbele aflevering desperate housewives! Een van mijn favo series.

Vannacht helaas een drama nacht gehad. Mees werd om 23.30 wakker en was in eens totaal overstuur. Krijsen, gillen, strekken, schoppen! Echt heel raar joh! Heb het idee dath ij naar gedroomd had en nog niet wakker was en erin bleef! We pakten hem op maar moesten ons best doen hem niet te laten vallen, zo aan het trappen en strekken was hij . En huilen joh, zooooo zielig!! Hij werd maar niet stil. Heeft zeker 40 minuten geduurd voordat het iets beter ging. Soms heb ik gewoon het idee dat hij zo snel gaat dat hij het niet bij kan houden in zijn koppie ofzo en daarom snachts zo slecht slaapt en vaak huilend wakker wordt. Zou dat kunnen denken jullie?

Hoop dat het vanavond/vannacht beter gaat. Zeker ook voor Mees, want dat elke keer wakker zijn en zijn slaap onderbreken is voor hem ook niet goed natuurlijk.

Hier verder nog bijzonderheden?

2. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    hier hebben ze alleen een puzzel geloof ik, niet echt iets om lang mee bezig te zijn. zal zelf ook wel wat meenemen

en dan inderdaad maar wat lekkers en wat te drinken:)

3. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

hahaa nee zal het niet meer doen:D fijne avond nog!!

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Mees eet ook slecht hoor! Hij wil alles zelluf doen en dat gaat helaas niet altijd. Vanavond heeft hij zo dus een halfuur over zijn toetje gedaan. de helft ging van het lepeltje af voordat het zijn mond bereikte, maar goed. Heb hem dus ook maar weer een flesje gegeven vanavond;)

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Aan Joost z'n keel ligt het iig niet, want die was helemaal goed vandaag bij de HA ;).
    En zelfs met appelmoes wil meneer het niet (en ik ben helemaal geen voorstander van appelmoes over het eten ;):))....

Ehm, ik weet niet precies hoe dat zit met huilen....hier is het standaard huilen, krijsen, brullen, slaan en schoppen, dus die vlieger gaat hier helaas niet op ;). Anders misschien even bij de HA navragen (telefonisch).
    Het komt zo idd wel via het neusje binnen, maar da's natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling...

6. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

sorry heb echt geen idee of dat kan, wat ik wel deed toen isabella jonger was en ze echt totaal overstuur was was haar in haar gezicht blazen, misschien werkt dat voor mees??
    vind het wel als dromen klinken omdat hij zo overstuur was..

ik hoop ook voor jullie dat het vannacht beter gaat!

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Meiden een hele fijne avond en tot gauw!!! Ik ben er weer van tussen....

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Daarom en je kunt ook altijd nog wat ideetjes aan Jos doorspelen natuurlijk, die is ook bij de bevalling ;).

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wij geven geen toetjes:) Eten zelf ook nooit toetjes eigenlijk en vergeet ze dus gewoon mee te nemen. wel krijgt hij na het eten een fles melk.

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hey, da's idd een goede!! Was ik alweer vergeten. Wij hebben dat de eerste weken ook weleens bij Mees moeten doen omdat hij soms neit goed ademde en dan dreigde te stikken en we hem daarmee ook weer 'bij de les' kregen (aanraden van het ZKH). Maar is idd een goede, zal ik onthouden, thanks!

11. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    tsja de huisarts zei gisteren dat het moest als ze rustig waren.. anders werkte het lang niet zo goed. daarom doe ik het maar in haar slaap.
    ik probeer zo eerst wel eens zonder speen, en anders bel ik morgen even.

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hij verwerkt 's nachts natuurlijk wat hij allemaal overdag gedaan en gezien heeft, dus dat zou best kunnen dat zijn slechte slapen daar van komt. Zou het ook kunnen dat hij krampen heeft? Omdat hij ook zo aan 't trappen en strekken was? En als je hem in zo'n geval een zetpil geeft, werkt dat ook niet? Ik ben ook geen voorstander van zomaar zetpillen hoor, maar soms moet je iets ;).

13. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

dat hoop ik toch wel;)

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Een doosje rozijntjes....kan ze lekker peuteren en is ze vast even zoet mee ;) :D

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Wou Joost het maar zelf doen, maar zelfs dat wil hij niet......

16. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

jij ook een fijne avond!:)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    De Ventolin werkte bij Joost niet, dus die krijgt nu 2 andere puffers.... Er is natuurlijk wel wat voor te zeggen, maar aan de andere kant, als ze huilen en ze moeten ademhalen, dan halen ze wel dieper adem dan normaal volgens mij....

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Daar gaan we wel vanuit ;)

19. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

dat vond ik dus ook wel logisch.. en zonder huilen lukt volgens mij toch bijna nooit. ;)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Heb vandaag trouwens even geshopt (samen met Joost, goed ingepakt in de kinderwagen ;)). Bij Villa Happ was alles 50%, heb 2 shirts en 2 broeken voor Joost (heeft sinds zaterdag weer 2 broeken kapot gekropen *zucht*) en voor Rick 3 shirts. :D

Share This Page