ze zijn ook eng ging een keer met jor naar een circus (hij was 2 ofzo) en dr kwam dus als eerst een clown binnen, en hij BRULLEN echt vreselijk, na 5 min zijn we weg gegaan.. hij vond het vreselijk, en wil nog steeds niet naar het circus haha.
he je hebt wel goeie humor nee zonder gekheid, zij heeft het uitgezocht en het is nog een leuk jasje ook nog
zal het zo niet weten. maar hoe voel jij je? ben je onrustig? misschien dat hij dat ook verneemt en daardoor slecht slaapt
dan word dat ook wel minder ja.. kan ze niet in de buggy liggen? dat je hem op ligstand zet ofzo? opzich is de lengte nog niet het probleem met de wieg, t is meer de breedte, want ze ligt nu ook vrij omhoog geschoven hoor, ze heeft onder haar voetjes nog wel ruimte .
Haha cool kind, ik heb er hier ook 2 zitten. Ook al vanaf dat ze klein zijn geen clowns, geen Pleuntje ofzow, geen kabouter Plop Jah Michelle hield wel van K3, Leroy vond het verschrikkelijk. Toen hij 3 was ben ik een keer met ze naar een optreden geweest en hij heeft de hele tijd met zijn rug naar het podium gezeten met een smoel op onweer
de buggy kan niet in een ligstand en deze combi wagen kunnen we ook een buggy achtig ding van maken daar weet ik het niet van maar ze kan haar hoofdje nog niet zo goed in bedwang houden
Het is me niet gegund verder bij te lezen....ga er maar even eentje badderen misschien dat zijn humeur dan beter wordt.....pffff. Hier wel een hele goede nacht: laatsdte fles gister om 22.30 uur (200 ml) en Joost kwam pas weer om 7.45 uur! Dames nog bedankt voor de berichtjes en toevoegingen van vriendjes/vriendinnetjes op de site van Rick & Joost.
jor was juist dol op k3 (vrouwen doen het zoizo goed bij hem) zie het al helemaal voor me hoe hij demonstratief NIET kijkt