Kan nog niet actief meedoen, want ik heb een jengelig kind. Tosti ijzer staat aan, dus ik ben benieuwd hoe ze dat vindt Daarna gaat ze op bed en dan heb ik tijd totdat Teun wakker wordt
Is ook wel het leukste. Toen wist ik niet dat ze dat gingen doen, anders had ik hem mee gevraagd/genomen.. T overviel me. En eigenlijk had ik ook zoiets van, ik heb bij de 20 wkn, alles gezien, t is goed, niet meer kijken, straks veranderd er wat aan (hoezo een struisvogel) haha
ja sorry. haha. kan er niks anders van maken helaas. ik ga wel kijken of jeroen kan posten vanavond goed??
Dán ben je bij mij aan het verkeerde adres.. Ik ben voor de nuttige invullingen Dood serieus geblaat enzo..
Lijkt mij ook beter Ik heb de slee gehaald gister avond, dus ben benieuwd.. of ik Noof dr vanmiddag op krijg T is wel lekker idd, minder auto`s enzo.. Maar niet te lang
Heb wel kauwgomballen? Nikita was idd erg mini.. Maar wel schattig, lekker klein.. echt een poppetje kan hij dat niet? Mn vader, is ook bij een forum, en ging gister kijken, hij heeft de 4e plek aan aantal berichten (zo vader zo dochter )
bij nikita kwamen we erachter dat ze een meisje was op de 9 maanden beurs. 14 feb 2007. zal dat nooit vergeten en dat was ook bij haar. gingen alleen gluren omdat er stond dat vanaf 20 weken t geslacht te zien is(goed en zeker tenminste) dus ik wilde alleen ff kijken. dus die geslachtsbepaling hadden we toen niet meer nodig. met 20 weken was t nog een extra controle of t echt een meisje was en toen wisten we genoeg haha
Sann??? Al opweg?? (en anders GA maar gauw ) Ook fijn datje mannetje dr dan weer is! Zou ik bijna vergeten, door de test haha
haha t lijkt wel tosti dag. hier ook tosti ijzer tevoorschijn gehaald voor vanmiddag. uiteraard met ketchup en fritessaus
Het filmen ben ik vergeten. Maar het begon met een dezelfde reactie als Noof toen ze ketchup in de mond kreeg. En daarna zei ik: Hapje lekker En toen zei Marin: Neeeeee En toen heb ik er een hapje ingepropt en je zag haar kijken: Oooh, toch lekker! En nu is ze heerlijk aan het peuzelen!
Wij hadden het met de 20wkn echo.. Eerst wilde ik niet, een dag voor de tijd, wilde ik het ineens toch weten, Byron om gepraat En toen zij die man 90% zeker een meisje.. Heb een uur lang alleen maar NEE een MEISJE? gezegt een meisje.. GOH Byron.. Een meisje.. Gelukkig maar, anders was ik na de bevalling nog erger van de kaart geweest haha (en ik geloofde het niet, 10% vond ik nog veel haha)
nee 16 jan moeten de wegen weer begaanbar zijn. dat is een belangrijk weekend voor mij he.jeroen heeft de auto mee en daar ligt de slee in. dus geen sleetje rijden voor mij en nikita
Haha, neej normaal niet zo.. Maar in mn zwangerschap, wilde ik het liefst niks weten Ik weet niet, vond het maar niks.. Het idee, dat het in me zat, en als er iets was ofzo, niemand er gelijk bij kon..