Haha jah ik stuur m wel even door naar Veraatje, kan ze oefenen Wel leuk, een banner met Mayron met zijn krul en dan in gele Zwitsal letters Mayron... blablalaala
nee, en dat is ook niet goed voor haar ruggetje denk ik? vervelend.. ach voor ze nog 10 cm gegroeid is is ze 2 3 mnd ouder, en anders? even aanduwen!
Jah Lee is een behoorlijke cultuurbarbaar Ik was ook een keer met ze naar Ahoy naar zo'n kidsfestival, met allemaal optredens enzo... Hij heeft gewoon de hele voorstelling op die bankjes liggen slapen hahahahahahaa... Raar figuur... Alleen in de pauze was ie in ene klaarwakker want hij rook chips
dank je! t is gewoon een t-shirtje, met een rompertje met lange mouwtjes dr onder ja.. haar genoeg was ook een werk hoor, om die er een voor een op te plakken! en dan kwam ze nog 2 weken eerder ook.. anders had ze nog meer gehad
ja die heb ik idd vaak gezien maar daarvoor was ik al bang hoor... dus niet zo slim haha was laatst ook in het nieuws he dat uit onderzoek is gebleken dat volwassenen en kinderen vaak heel bang zijn voor clowns!
Hmmm, heb 'm maar in bed gelegd, hij was aan het geeuwen....misschien was ie dan wel gewoon moe. Maar eens even aankijken...
tegen di tijd hebben we wel een hele grote tuin. dus dat is geen probleem. je hebt toch wel meegekregen dat ik (wij) gaan verhuizen? zo niet dan bij deze en dan naar deze woning http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject en de volgende laten we achter http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject n we krijgen maandag al een kijker
ze zijn ook eng.. ik ken eigenlijk geen enkel kind wat op een clown afrent.. zelf ronald mc donald doet het niet voor jor die was hier laatst op de markt, dus ik zeg ga hem maar een handje geven joh (kind van 8 haha) en hij jaaa doaaag! weeet je wel hoe eng die is? uhh ja jor dat weet ik! maar hij maakt happy meals! nou hij ging NIET hahaha
heb op dit moment nog steeds mijn geluid gedempt staan. k zal eens luisteren weer. ...... het is stil de aanhouder wint dus in dit geval.