heb eerst van mezelf op gespaard, wat er bij mij uitviel, in een doosje gedaan.. en later het er bij haar op geplakt, ben begonnen met een week of 12..
Nou ga nog maar eens een bakkie koffie nemen. Heb ik wel nodig, ben echt niet gewend snachts wakker te zijn.. Pffff... En hij ligt nu lekker te maffen in de box...
bij mij stopte die echt niet ach muziekje dr bij gezellig haha.. alleen radio bam bam ofzo was het? dat vond ik iets minder
Goed nieuws brenden kan morgen naar de osteopaat! dus vandaag kinderarts moren osteopaat en vrijdag prikjes bij CB maar goed het is voor het goeie doel haha! nou ik ga er zo maar vandoor zal zo ff onder zonnebank! oma past even op en dan vanmiddag met opa naar de kinderarts!
(volgens mij ga jij geweldig om met je kids....als ik dat af en toe zo lees, ben ik echt maar een hele saaie mams, ik loop alleen maar continu te mopperen )
ik heb de koffie ook al klaar.. als mn bezoek nou ook nog komt, kan ik het nog op drinken ook zwaar hé kinderen
En hij ligt zelfs in zijn bedje.....normaal overdag ligt hij eigenlijk in de box, ook als ie slaapt, dan is het boven meestal te stil voor 'm. Rare knul! Vooralsnog is het stil boven....
vond er soms ook een paar in bed, maar goed opletten dat ik niet perongeluk een haar van de kat gebruikte.. maar het resultaat mag er zijn!
ik leg novalie smorgens wel altijd in haar bedje, omdat ze dan nog doorslaapt tot een uur of elf maar smiddags gaat ze dr ook echtniet slapen, ook te stil.. ik blijf duimen dat het ook stil blijft bij jou boven
Ik moet wel zeggen dat als Joost vroeg komt s morgens (zo rond 6-en of zo) dan gaat hij ook terug zijn bed in en slaapt tot een uur of 11 inderdaad verder in zijn bed. Maar nu had hij zo'n lange nacht gemaakt dat ik 'm maar mee naar beneden heb genomen.....maar ik hoor nog steeds niks
Lekker hoor... Mayron ligt nu ook al ff te slapen maar het zijn meestal hazeslaapjes die hij doet dus ben benieuwd. Vandaag ga ik lekker nixen. Alleen misschien ff boodschappen doen. Wat gaan jullie eten, inspiratie graag!
nou moet denk ik ook daar maar mee an de slag. heb me bij iedereen die hier de link heeft geplaatst gister en vandaag als vriendje aangemeld. heb wel al voor alledrie de kids een hyves aangemaakt die gesloten is en alleen ik heb daar zeggenschap overop dit moment.
ik heb nog boontjes met kip.. dus dat word het vandaag.. heb er alleen totaal geen zin in kan het op mp zetten?