ik ga er helaas ook weer vandoor. ben nog steeds moe van alle ellende die hier ronddwaalt. en de reis uiteraard. heb nu voor het eerst zelf moeten rijden (wel samen met mijn vader afgewisssled) maar normaal rijdt dennis altijd het hele stuk. En ik moet morgen beginnen bij mijn nieuwe baan dus spannend genoeg allemaal!! fijne avond allemaal!!
Jemig!!!! zoveel tegelijk!!! van harte allemaal!!!!!! susanne sterkte met je vader. wel moooie echo foto gezien.
Groot gelijk dat je dan even je rust neemt! Heel veel succes en plezier morgen bij je nieuwe baan en beterschap voor Dennis!!!
Hij had altijd al een voorkeur voor potjes, maar zelfs die moest hij de laatste tijd niet tot nauwelijks.... Ben blij dat dit er iig inzit...en wat mijn moeder ook al zei, al eet hij het komende half jaar alleen potjes met avondeten...als hij maar eet .
nou zeker ook voor ons. en justin is niet te stuiten sinds we terug zijn. haalt alleen maar kattekwaad uit en heb nu mijn handen vol aan hem maar ook aan dennis dus ben gesloopt. fijn begin van het nieuwe jaar!! maar nu ga ik echt!! doei doei
niet zo'n geslaagde vakantie dus....nou ja qua gezelligheid wel, maar voor Dennis niet zo geslaagd . Jammer hoor.... Hopelijk valt het allemaal mee en is hij gauw weer opgeknapt!
Essie is zwanger, Silla ook, Daantje ook..... Joost heeft in het ziekenhuis gelegen met Kerst met een longontsteking...maar is gelukkig weer thuis. Maureen van KK houdt op het moment niks binnen, dus ze is er erg druk mee... En vast nog een hele hoop meer, maar ik zal nog wel aangevuld worden.
haha ja daar had ik ja op geantwoord ja . Tja kan het niet maken om nee te zeggen, dan voel je je misschien ook wel gepikeerd . Ja mika gaat ook idd hard. Maar tis zo'n schatje
Poging tot teruglezen gedaan maarre zit niet in de forum-flow... Maar kep wel in de gauwigheid gelezen dat Sann zwanger is, Suus een mooie echo had, dat Joost in het ZH heeft gelegen (hoop dat het nu goed gaat met em) enne dat Ling met vakantie is geweest maar verder...geen ideee. Wat een gedoe met het weer zeg! Hugh vertrok om 18:00 uur vanuit Hoofddorp en was pas 20:15 uur thuis! ! Normaal doe je er ong. 30 min. over!
Het gaat nu weer beter met hem hoor . Hij had een longontsteking, zijn 2e in nog geen 3 weken tijd, maar dit keer mét koorts). Wel moet hij iig de hele winter zijn medicijnen blijven gebruiken, maar ach, als dat het enige is....
Maar Hugh is wel heelhuids thuisgekomen? Vervelend dat hij er zo lang over heeft gedaan, maar ik geloof dat hij niet de enige is die problemen had onderweg vandaag.....