ja maar als je ongi bent dan ben je toch niet zwanger... kreeg het hem maar niet duidelijk gemaakt dat ze vanaf de 1 ste dag van je laatste menstruatie gaan tellen. (zelf weet ik ook niet precies waarom, maar goed..) Dus hij zo van dan ben je eigenlijk niet 3 weken maar 1 week zwanger.
Weet ik ook niet, ik heb hier al een extra bakje met water staan op de kachel voor het meer vochtig te krijgen binnen maar werkt niet echt volgens mij
De 2 weken die je 'kado' krijgt, zijn ook de 2 weken die je als speling hebt op het einde..... En de bevruchting kan nu eenmaal op zijn vroegst ong. 2 weken na de 1e dag van je laatste menstruatie plaatsvinden (ik hoop dat ik het nu goed uitleg ). En dan d'r bij, SOMMIGE DINGEN ZIJN NU EENMAAL GEWOON ZO, PUNT
haha goed uitgelegd ramoon!. Ja precies en daar moet hij het maar mee doen, en moet ie maar mee gaan naar de vk en dat vragen daar . (al begin ik steeds zenuwachtiger te worden voor het weekend, erg he)
Hier zit ik weer met een jongetje beneden Nu is hij eerder wakker dan vorige nachten... Gisternacht van 12.30 uur tot ongeveer 5 uur met hem bezig geweest