wij hebben een wieg van 90 bij 40 dus plek zat voorlopig. Ivy is ook al 59 cm maar heeft nog ruimte zat in de kinderwagen. Wij hebben ene mutsy, weet niet of dat uitmaakt qua maat. Denk wel dat ze er eerder dan gemiddeld uitgegroeid zal zijn.
Misshcien kan je ruilen met iemand voor iets waar je wel trek in hebt. Ik heb geen trek in boontjes met kip.. Sorry... Patatje is ook wel erg lekker
http://www.youtube.com/watch?v=Wo9H1rcTo_8 dit nummer is jor helemaal weg van hij vind johhny zo stoer haha
Michelle en Leroy hebben ook allebei Hyves. Michelle zit er dag en nacht achter en Leroy doet er weinig mee...
ik heb een retro kinderwagen (ouderwets ding dus haha) daar past ze nog wel even in.. denk zeker dat het uitmaakt, zo groot vind ik de bakken niet tegen woordig
Jah ga ik ook maar doen bij Leroy, niet dat ie van die boeiende krabbels krijgt, hij stuurt nooit wat terug ook mahjah
ook lekker! een mc kroket heerlijk.. misschien dat ik er vanmiddag met jor wel even heen loop ofzo.. dan heb ik gelijk de calorieen dr weer af
jor kreeg op den duur krabbels van van die ettertjes uit zn klas.. van die rot berichtjes, dus heb ik het afgeschermt.