Huh???? Wat lees ik???? Sann positief getest!?!!!!!!!!!!!!!! YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEE Gefeliciteerd meid, wat een ongelooflijk leuk nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk kunnen testen nu manlief thuis was en wat een uitslag!!! Heerlijk, wat een super vooruitzicht! Geniet ervan!!!
ach arm mannetje hoop inderdaad dat je iets mee krijgt en hij zo lekker kan slapen! wel fijn dat je zo snel terecht kan!!
als je niks krijgt, kan ik je balsoclase zetpillen aanraden.. die werken bij esmée super! zijn bij de apotheek verkrijgbaar zonder recept
Zo, goedemorgen (nou ja, goed? ) Straks om kwart voor 10 weer met Maureen naar de dokter. Ik vertrouw het eigenlijk niet zo goed meer.. Ze houdt gewoon werkelijk waar niks meer binnen en steeds als ze hoest, moet ze overgeven.. Je hoort dat er slijm omhoog komt, maar er komt gewoon niks meer uit... Ook gaat haar maagje dan ontzettend te keer en voel je gewoon dat die samentrekt... Vanaf half 5 vanmorgen is de luier ook kurkdroog en als ze voor die tijd wat in de luier had, waren het kleine beetjes waterige poep Jullie horen wel van 1 van mijn buddy's of van mezelf wat de dokter wil...
Goedemorgen dames, Hier nog nieuws? Heb niet bijgelezen vandaag... Rihanna heeft gisteren van mijn ouders een hele mooie paarse Name It winterjas gekregen. Een harstikke mooi ding met een capuchon met een bontrand. Staat zo stoer he...mijn moeder kon het niet laten zei ze, want tja alles is in de aanbieding he hahaha
terwijl dat we zelf besloten hadden om ons in te houden om geen winterjas te kopen (omdat het niet nodig was) KK veel beterschap voor Maureen! Lisette, hoe is het met jou?
hahaha ja maar oma's zijn daar anders in! ik ben behoorlijk moe aan het worden en zal blij zij als het weekend is. Isabella heeft nog steeds last van hoesten e.d al word het iets beter maar ze is s'nachts wel vaak wakker. Zometeen naar de verloskundige!
KK heel veel sterkte met Maureen zo! En als je het niet vertouwd, goed aan geven hoor! Vorig jaar met Noof ook van het kastje naar de muur gestuurd, op den duur moesten we maar terug komen als ze weg viel.. (sufferds) En dat doe ik NOOIT weer, desnoods bind ik me aan het zh vast Minder van je nacht daantje.. gelukkig voel je je weer wat beter! En knapt Mika ook snel op. Bloem, ook al zo`n spook nacht? Hopelijk na 00.00 beter. Ling, Toch nog lekker 3 dagen kunnen skieen! Wel jammer van Dennis, hopelijk knapt die ook snel weer op.. (wat een ellende allemaal weer) Succes bij de vk zo Lisette! En ook voor Isabella nog een keer beterschap, al word dat wel al wat beter toch? Uhhmm.... Vet, een paarse winterjas, aardig van je moeder Liesje! Ramoontje.. Had ik ook gezien, ojah, Joost, die een potje at, idd, al eet ie een half jaar alleen maar potjes, als ie maar eet, daar wordt ie groot en sterk van!
Hier net met Jor naar de tandarts geweest, hij is weer helemaal gepoetst en geseald! Was wel ff een tocht, ik durf niet te fietsen met Noof voorop, ben al zo`n vallerig type, en met het gewicht voor, weet ik bijna zeker dat het niks word Dus maar lopend gegaan. Jor had de fiets mee aan de hand, dus die kon later zo door naar school.