Marin kan ook zo heerlijk schudden met haar hoofd als ze iets niet wil, zoals eten. En laatst wilde ze iets van mij en toen ging ik ook zo schudden met mijn hoofd, ze keek me aan (ik zag haar denken) en moest toen toch lachen en heeft er ook niet meer om gezeurd.
Ha ha.. Ik heb Noof lachend in de sneeuw gekregen Nu is ze boos.. omdat ze weer binnen is.. Hoe?? NOU in de wasmand, in huis "glijden" vind ze super.. Dus ik dacht, met touw, in de tuin? En ja hoor, ze lachte zelfs
Fijn dat alles goed was bij de VK! En super dat Isabella zich netjes heeft gedragen! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent meis. Gelukkig niks aan de hand. Het ene kind valt van 6 treden en heeft niks en een ander kind (zijnde mijn broertje) valt van 1 trede en loopt weken lang niet. Enne je bent niet dom hoor: kan gebeuren helaas.
jullie hebben ook wel gelijk dat een ongeluk in een klein hoekje zit en gelukkig is het goed afgelopen!
en daar gaat het om. Rihanna gleed gisteren uit over een boekje wat ze zelf op de grond had gesmeten en viel dus keihard met haar hoofd tegen de kast gevolg: een blauwe plek en hard brullen natuurlijk
Noof ook.. Die ligt nu weer boven, dus ga straks nog wel een keer glijden in de tuin, en dan maak ik een foto