volgens mij is jor hoog nodig nieuwe schoenen nodig en ik heb een leuke trui gezien bij de scapino.. EN ik heb een bon van 10 euro korting.. dus misschien moet ik vanmiddag wel even naar de stad
Ow bah zulke kinderen. Michelle had daar ook last van. Ik heb ooit een keer zo'n kind in z'n nekvel opgetild en bang dat ie in ene was. MAar er bestaan zulke kutkoters he. Op de middelbare school had Michelle ook last van pesters. Ze ging er bijna aan onderdoor joh, durfte niet meer naar school en werd depri. Toen ben ik maar eens gaan dreigen (ook tegen de school trouwens omdat ie er weinig aandeden). Nu word ze niet meer gepest gelukkig, maar er blijven altijd vanm die roote appels tussenzitten.
ja ik wil ook nog nieuwe laarsen, maar kan nog niks vinden wat ik echt leuk vind :S had vorig jaar wel hele mooie gezien maar die waren nog al duur.. dus niet mee genomen.
het moet nog mooi worden en we gaan heel wat verbouwen. vooral boven gaat er veel gebeuren. de douche en c-hok gaan weg voor een bredere hal. 1 slaapkamer wordt badkamer en de grote slaapkamer wordt opgesplitst in 2. beneden gaan we tzt de badkamer bij de keuken aantrekken. en verder gaan we er eerst voor zrgen dat alles licht wordt. deuren en kozijnen worde ivoorwit van histor en wat er dan verder aan kleur gebruikt wodt weet ik nog niet. eerst eens zien wat dat wit zo doet
ja.. weet er helaas alles van, maar het probleem is gewoon dat de school het ook niet "ziet" heb laatst wel de moeder van dat kind opgebeld, hij had jor met zn hoofd tegen de schommel geslagen, en dat ging mij toch echt IETS te ver.. soms als ik er met de auto rij denk ik zou ik hem even overrijden? maar dat mag weer niet van de wet